۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 14248
  • 14 فوریه 2024 - 14:45
  • 157 بازدید
  • ارسال توسط :
  • نویسنده : محسن زارعی
دیداروتجلیل مسئولان شهرستان چرام از جانبازان
به همت بنیادشهیدوامورایثارگران وبه مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل وروزجانباز صورت گرفت؛

دیداروتجلیل مسئولان شهرستان چرام از جانبازان

به مناسبت سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع)وروزجانبازبه همت بنیادشهیدوامورایثارگران شهرستان چرام جمعی ازمسئولان این شهرستان از جانبازان سرکشی وتجلیل به عمل اوردند.

به گزارش ساورزنیوز؛به مناسبت سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع)وروزجانبازبه همت بنیادشهیدوامورایثارگران شهرستان چرام جمعی ازمسئولان این شهرستان از جانبازان سرکشی وتجلیل به عمل اوردند.
دراین دیدار فرماندار،امام جمعه،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج،فرماندهی نیروی انتظامی،رئیس بنیادشهید،رئیس جهادکشاورزی وشهردارچرام حضورداشتند.
حجت الاسلام افشاردردیداربا جانبازان بیان کرد:ماازطرف رهبرانقلاب اینجاخدمت رسیدیم تاسلام ایشان را به شما برسانیم واین روزبزرگ را تبریک عرض نماییم.
دکترتوفیقیان فرماندارچرام بیان کرد:بی تردید فداکاری و ایثار پاسداران و جانبازان این مرز و بوم بوده است که سربلندی و استواری نظام و میهن عزیزمان را تضمین نموده و جوانمردی و از جان گذشتگی این بزرگمردان تا ابد در تاریخ ایران زمین جاودانه خواهد ماند.
مصطفی پراهام رئیس بنیادشهیددراین دیدارگفت:جانبازی مقام والایی است که خداوند این افتخار بزرگ را نصیب بعضی از افراد برگزیده خود نموده و بر این اساس، مسئولیت و وظایف آنان نیز بزرگ و سنگین است. آن ها امروز نیز با حضور در صحنه های مختلف سیاسی، فرهنگی، علمی و ورزشی، از ارزش ها و انقلاب اسلامی دفاع نموده و با عمل به دستورات و احکام الهی، الگوی شایسته ای برای جوانان و همه مردم انقلابی به عمل می آیند.

وی افزود: ضمن تبریک به مناسبت ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل علیه السلام و روز جانباز، مقام و منزلت جانبازان عزیز و بزرگوار میهن اسلامی مان را ارج نهاده و بر مسلک و منش همه جانبازان غرورآفرین، بخصوص جانبازان شهرستان چرام درود می فرستم و از خدای سبحان سربلندی و سلامتی برای همه آن عزیزان و خانواده‌های محترمشان مسألت می نمایم.

وی گفت:باتوجه به اینکه باتاسی از مکتب ولادت حضرت عباس هرساله مقارن باچهارم شعبان ولادت علمدارکربلاسراغ ابوالفضل های دوران می رویم وامسال هم این افتخارنصیبمان شدکه خدمتتان برسیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

پنج × دو =