۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 17261
  • 14 آوریل 2024 - 17:30
  • 116 بازدید
  • ارسال توسط :
دستگیری یک سارق حرفه ای احشام و دو مالخر با اعتراف به ۱۰ فقره سرقت در بهمئی + جزئیات

دستگیری یک سارق حرفه ای احشام و دو مالخر با اعتراف به ۱۰ فقره سرقت در بهمئی + جزئیات

به گزارش سامان خوبی زاده: فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام در سطح شهرستان بهمئی ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت. سرهنگ فرزین جمشیدی افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضایی با انجام اقدامات پلیسی و […]

به گزارش سامان خوبی زاده: فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام در سطح شهرستان بهمئی ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ فرزین جمشیدی افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضایی با انجام اقدامات پلیسی و گشت زنی های هدفمند در سطح حوزه استحفاظی یک نفر سارق حرفه ای و دو نفر مالخر را شناسایی و دستگیر کردند.

مقام ارشد انتظامی شهرستان بهمئی ادامه داد: متهمان در بازجوئی های اولیه به ۱۰ فقره سرقت احشام در سطح شهرستان بهمئی اعتراف کردند.

وی در پایان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند ، و از شهروندان خواست : ضمن توجه به هشدار های انتظامی ، در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک مرایب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع بدهند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

14 + پنج =