شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد طی یکسال گذشته عملیات گازرسانی به ۴۱ روستا را انجام داده است.

به گزارش پایگاه خبری ساورز نیوز، استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه عملیات گازرسانی به روستاهای استان کماکان ادامه دارد، گفت: طی دو سال آینده همه روستاهای این استان از نعمت گاز بهره‌مند شده و سبز می‌شوند.

 

با اشاره به سخنان استاندار کهگیلویه و بویراحمد نگاهی به عملکرد یکساله شرکت گاز استان داشته باشیم.

 

ریحان بهادر در خصوص عملکرد یکساله شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد گفت: میزان گازرسانی به خانوارهای شهری ۱۰۰ درصد و خانوارهای روستایی ۸۷ درصد است.

 

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد افزود: طی یکسال گذشته ۳۱۶ کیلومتر شبکه گازرسانی شهری و روستایی انجام شده و تاکنون پنج هزار و ۴۳۲ کیلومتر گازرسانی انجام شده است.

 

وی با اشاره به اینکه ۲۳۴ هزار مشترک گاز در استان هستند، گفت: طی یکسال گذشته ۷ هزار و ۵۹۱ مشترک جدید به مشترکان شرکت گاز اضافه شدند.

 

این مسئول بیان کرد: طی یکسال گذشته چهار هزار و ۱۷۶ انشعاب گاز صورت گرفت و تاکنون ۱۳۹ هزار انشعاب گاز در استان انجام شده است.

 

وی بیان کرد: طی یکسال گذشته ۴۱ روستا از نعمت گاز بهره‌مند شد و تاکنون یک هزار و ۲۲ روستا در سطح استان از نعمت گاز بهره‌مند شدند.

 

بهادر با بیان اینکه مصرف یکسال گاز ذر استان ۸۲۷ میلیون متر مکعب بود، افزود: شرکت گاز زمستان سخت ۱۴۰۱ را با گازرسانی به مردم موفق عمل کرد