۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 13335
  • 02 فوریه 2024 - 8:12
  • 87 بازدید
  • ارسال توسط :
  • نویسنده : محسن زارعی
بمناسبت چهل و پنجمین سالروز ورود امام خمینی (ره) به ایران اسلامی، رژه خودرویی و موتوری در چرام برگزار شد

بمناسبت چهل و پنجمین سالروز ورود امام خمینی (ره) به ایران اسلامی، رژه خودرویی و موتوری در چرام برگزار شد

به مناسبت چهل و پنجمین فجر انقلاب و سالروز ورود امام خمینی (ره) به ایران اسلامی، صبح امروز رژه خودرویی و موتوری از مقابل دبیرستان حضرت امام خمینی (ره) به سمت بوستان شهدای گمنام این شهر برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه خبری ساورزنیوزاز چرام، به مناسبت چهل و پنجمین فجر انقلاب و سالروز ورود امام خمینی (ره) به ایران اسلامی، صبح امروز رژه خودرویی و موتوری از مقابل دبیرستان حضرت امام خمینی (ره) به سمت بوستان شهدای گمنام این شهر برگزار شد.

 

در این مراسم که ده‌ها خودرو و موتور سوار متشکل از نیروهای مردمی و گردان های مختلف بسیج و… این شهرستان حضور داشتند، حاضرین با در دست داشتن پرچم‌های سه رنگ کشورمان با آرمان‌های امام(ره) و انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

 

موتورسوران و خودروها به مانند زمان ورود امام(ره) در ۱۲ بهمن ۵۷ با در دست داشتن پرچم مقدس و سه رنگ جمهوری اسلامی ایران، پخش سرودهای انقلابی، روشن کردن چراغ و بوق زدن ممتد برنامه‌های جشن انقلاب در سطح شهر چرام را آغاز کردند.

 

مدیریت بنیاد شهید شهرستان چرام نیزدراین رژه خودرویی و موتوری فعالیت داشتند و جهت تجدید میثاق با آرمان های امام راحل (ره ) و شهدا برنامه ای جهت غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدای گمنام در بوستان شهدای گمنام این شهرستان با آماده کردن گل و گلاب و شیرینی تدارک دیدند.

و در این برنامه همه مسئولین و شوراری اداری و خانواده های معظم شهدا و جانبازان و آزادگان و رزمندگان حضور فعال داشتندو در پایان امام جمعه چرام از این حضور پرشور مردم و مسئولین خصوصا خانواده های شهدا و ایثارگران در این برنامه عالی (۱۲بهمن )تجدید میثاق باارمان های انقلاب اسلامی وشهدا تقدیر و تشکر کردند ،و یاد و خاطره امام راحل (ره )و شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

3 × 5 =