۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 13763
  • 10 فوریه 2024 - 22:45
  • 103 بازدید
  • ارسال توسط :
برگزاری مسابقه نقاشی به مناسبت دهه مبارک فجر توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی + جزئیات

برگزاری مسابقه نقاشی به مناسبت دهه مبارک فجر توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی + جزئیات

سامان خوبی زاده: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی به مناسبت دهه مبارک فجر و فرارسیدن بهار انقلاب با همکاری آموزشگاه هنرهای تجسمی نگین مسابقه نقاشی برگزارکرد. سید زاهد افتخاری زاده سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهمئی گفت: این مسابقه در تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۱۸ در آموزشگاه هنری نگین با مربیگری خانم نگین رحمانی برای […]

سامان خوبی زاده: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی به مناسبت دهه مبارک فجر و فرارسیدن بهار انقلاب با همکاری آموزشگاه هنرهای تجسمی نگین مسابقه نقاشی برگزارکرد.

سید زاهد افتخاری زاده سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهمئی گفت: این مسابقه در تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۱۸ در آموزشگاه هنری نگین با مربیگری خانم نگین رحمانی برای رده های سنی ۷تا ۱۳ساله برگزار گردید.

افتخاری زاده افزود: این مسابقه نقاشی برای آشنایی کودکان با چگونگی پیروز شدن انقلاب اسلامی و یاد و خاطره این روزهای شکوهمند و زیبا و مجاهدت شهیدان و افرادی که در این راه قدم گذاشتندبرگزار گردید.

وی گفت: نقاشی یکی از خلاقانه ترین روش ها برا آشنایی کودکان و نوجوانان با چگونگی پیروزی انقلاب اسلامی ایران و مجاهدت های شهدای ما می باشد.

افتخاری زاده در پایان از زحمات این مجموعه هنری تشکر و اعلام کرد که به قید قرعه به ۴نفر از شرکت کنندگان در این مسابقه جوایزنقدی تعلق خواهد گرفت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

سیزده + نوزده =