۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 14668
  • 23 فوریه 2024 - 20:20
  • 71 بازدید
  • ارسال توسط :
همه آحادجامعه موظف هستند که در انتخابات شرکت کنند و دیگران را هم تشویق به حضور در انتخابات کنند
خطیب جمعه سوق:

همه آحادجامعه موظف هستند که در انتخابات شرکت کنند و دیگران را هم تشویق به حضور در انتخابات کنند

انتخابات نماد مردم سالاری و حاکمیت مردم بر تعیین سرنوشت خودشان است. انتخابات رکن اصلی نظام جمهوری اسلامی است انتخابات پرشور تضمین و تثبیت کننده عزت و اقتدار و امنیت ملی در سطح کشور و جهان است دشمنان امید دارند که انتخابات یا سرد باشدتا بگویند مردم نسبت به نظام اسلامی علاقه‌ای ندارند یا به دنبال انتخابات فتنه‌ای به وجود آورند.

 

به گزارش ساورزنیوز؛حجت الاسلام مهدی کیانی اصل خطیب جمعه سوق بیان کرد:همه آحاد جامعه موظف هستند که در انتخابات شرکت کنند و دیگران را هم تشویق به حضور در انتخابات کنند.

وی گفت: انتخابات نماد مردم سالاری و حاکمیت مردم بر تعیین سرنوشت خودشان است. انتخابات رکن اصلی نظام جمهوری اسلامی است انتخابات پرشور تضمین و تثبیت کننده عزت و اقتدار و امنیت ملی در سطح کشور و جهان است دشمنان امید دارند که انتخابات یا سرد باشدتا بگویند مردم نسبت به نظام اسلامی علاقه‌ای ندارند یا به دنبال انتخابات فتنه‌ای به وجود آورند.

چندنکته خطاب به نامزدها
اولا به مردم دروغ نگویید برخی از عدم حضور در انتخابات به خاطر دروغگویی بود که قبلاً انجام میشدکاری که در توان شما نیست وعده ندهید کار مجلس قانونگذاری و نظارت بر قانون است اشتغال وکارهای عمرانی وظیفه نماینده نیست وظیفه نماینده ریل گذاری برای اشتغال و کارهای عمرانی است دوما تقوای سیاسی و الهی را رعایت کنید دیگران را تخریب نکنید بلکه برنامه‌های خودت خودتان را ارائه دهید سوما مردم را در معذوریت قرار ندهید بگذارید مردم آزادانه رای بدهند به زور وارد خانه‌های مردم شدن و مجبور کردن مردم برای رای دادن یا بردن قرآن درب منازل به هیچ وجه نباید انجام شود مردم هم توجهی به این‌ها نکنند.

چند نکته خطاب به مردم

اولا به برنامه رای بدهید نه به قومیت یا جناح بازی بلکه به اصلح رای دهید شاید اصلح از قوم قبیله شما نباشد شایسته سالاری مد نظر باشد نه قومیت یا جناح بازی.

دوما اینکه منتظر بمانید و نگاه کنید که اقبال عمومی به سمت چه کسی است و امکان قبول شدن دارد به او رای بدهید این رای هم درست نیست این تفکر که رای خودمان را حرام نکنیم به کسانی رای بدهیم که امکان قبولی هست این کاملاً اشتباه است ما باید به اصلح رای بدهیم هرچند اصلح قبول هم نشود و رای کمتری از دیگران داشته باشد.

سوما دین و آخرت خودتان را برای دنیای دیگران نفروشید تخریب نکنید تهمت نزنید بد اخلاقی نکنید اگر از نامزد مورد علاقه دفاع می‌کنید دیگران را تخریب نکنید به کسانی رای بدهید که مومن با تقوا، ساده زیست ،دوری از اشرافی‌گری، امانت‌دار و به دور از فساد، صداقت و روراست باشد استکبار ستیز، شجاع و مقاوم در برابر فشارهای دشمن به دور از منفعت شخصی و حزبی، اهل اجرای عدالت، مبارزه با بی‌عدالتی، بصیر، هوشمند با تدبیر و با برنامه باشد خستگی ناپذیر و دارای همت جهادی باشد خود را خدمتگزار مردم بداند نه اینکه بر مردم فخر بفروشد
از عزیزانمان در وزارت اطلاعات و سربازان گمنام امام زمان که واقعاً به صورت گمنام دارند از امنیت کشور دفاع می‌کنند تقدیر و تشکر می‌کنیم وخسته نباشید خدا قوت می‌گوییم.

از صدا و سیمای کشور و استان که برای اولین بار مناظره انتخاباتی مجلس را پوشش دادند این اقدام هم در راستای برابری و عدالت بود که همه بتوانند به صورت مساوی از ظرفیت صدا و سیما استفاده کنند و برنامه های خودشان را ارائه بدهند و هم در پرشور بودن انتخابات موثر است کمال تقدیر و تشکر را داریم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

هفده − 9 =