۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
پیام تقدیر و تشکر مسئول شورای هیئات مذهبی شهرستان بهمئی از مردم جهت حضور پر شور شان در راهپیمایی ۲۲ بهمن + جزئیات

پیام تقدیر و تشکر مسئول شورای هیئات مذهبی شهرستان بهمئی از مردم جهت حضور پر شور شان در راهپیمایی ۲۲ بهمن + جزئیات

سامان خوبی زاده: هوشنگ دهبانی مسئول شورای هیئات مذهبی شهرستان بهمئی با صدور پیامی از عموم مردم جهت حضور پر شور شان در راهپیمایی ۲۲ بهمن تقدیر و تشکر کرد. متن وی به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم بار دیگر در یوم الله ۲۲ بهمن در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، […]

سامان خوبی زاده: هوشنگ دهبانی مسئول شورای هیئات مذهبی شهرستان بهمئی با صدور پیامی از عموم مردم جهت حضور پر شور شان در راهپیمایی ۲۲ بهمن تقدیر و تشکر کرد.

متن وی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگر در یوم الله ۲۲ بهمن در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، پیام انقلاب اسلامی ایران در گوش میلیونها آزاده حقیقت جو در سرتاسر گیتی طنین انداز شد و در همین راستا شهرستان بهمئی به حضور مردم فهیم و بصیر خود بالید و این روز شکوهمند را برای دشمنان ایران و اسلام به روز یأس و نومیدی تبدیل نمود.

مردم همواره عظیم‌ترین پشتوانه انقلاب اسلامی ایران بوده‌اند و حتی لحظه‌ای این نظام مقدس را تنها نگذاشته‌اند.

حضور کم نظیر مردم بهمئی در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن امسال بار دیگر پیوند ناگسستنی مردم و حکومت عدالت محور جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان کشید تا بار دیگر توطئه‌های دشمنان قسم خورده این آب و خاک نقش بر آب شود.

راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن امسال در واقع مقدمه‌ای برای مشارکت پرشور مردم شهرستان بهمئی در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری بود تا همچون همیشه با حضور آگاهانه خود برگ زرینی را در کتاب تاریخ انقلاب ثبت و درج نمایند.

اینجانب ضمن گرامیداشت چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از حضور پرشور و همراه با بصیرت مردم شهید پرور و انقلابی بهمئی تقدیر می‌نمایم و بر این باورم که در سایه وحدت و انسجام بی نظیر موجود در در سطح شهرستان شاهد برگزاری انتخاباتی منحصربفرد در ۱۱ اسفند خواهیم بود.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

16 + 13 =