۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
پیام تقدیر و تشکر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد بهمئی از حضور پر شور مردم در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن + جزئیات

پیام تقدیر و تشکر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد بهمئی از حضور پر شور مردم در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن + جزئیات

سامان خوبی زاده: سید زاهد افتخاری زاده رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی با صدور پیامی از عموم مردم جهت حضور پر شور در مراسم ۲۲ بهمن در شهر لیکک تقدیر و تشکر کرد. متن وی به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم ملت آگاه و  هميشه در صحنه شهرستان بهمئی با حضور […]

سامان خوبی زاده: سید زاهد افتخاری زاده رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی با صدور پیامی از عموم مردم جهت حضور پر شور در مراسم ۲۲ بهمن در شهر لیکک تقدیر و تشکر کرد.

متن وی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت آگاه و  هميشه در صحنه شهرستان بهمئی با حضور حماسي خود در راهپيمايي ۲۲ بهمن امسال بصيرت و هوشياري و ميثاق دوباره امت با امام و ولايت و پايبندي خود به انقلاب را به صحنه نمایش گذاشتند.

این حضور خیره کننده در جشن بزرگ چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، وفاداری این مردم عزیز را به آرمان های انقلاب اسلامی، شهدا، امام راحل و مقام معظم رهبری به جهانیان نشان داد.

لذا اینجانب بر خود لازم می دانم از حضور پرشور و گسترده شما مردم عزیز شهرستان بهمئی اعم از خانواده معظم و معزز شهدا، ایثارگران، جانبازان، هنرمندان، فرهیختگان، اهالی رسانه و خبرنگاران، نیروهای نظامی و انتظامی،مسئولین و روسای ادارات تشکر و قدرانی نمایم و از خداوند منان سعادت و سربلندی را برایتان مسئلت دارم.

سید زاهد افتخاری زاده

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

هشت − پنج =