۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
پیام تبریک رئیس بنیاد شهید و امور ایثار گران شهرستان بهمئی خطاب به سردار منصوری + جزئیات

پیام تبریک رئیس بنیاد شهید و امور ایثار گران شهرستان بهمئی خطاب به سردار منصوری + جزئیات

به گزارش سامان خوبی زاده: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بهمئی ، با صدور پیامی، نائل شدن به درجه پرافتخار سرداری را به سردار پاسدار کیامرث منصوری جانشین محترم ایثارگران کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت. برادر گرامی سردار پاسدار کیامرث منصوری جانشین محترم ایثارگران کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با سلام […]

به گزارش سامان خوبی زاده: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بهمئی ، با صدور پیامی، نائل شدن به درجه پرافتخار سرداری را به سردار پاسدار کیامرث منصوری جانشین محترم ایثارگران کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت.

برادر گرامی سردار پاسدار کیامرث منصوری

جانشین محترم ایثارگران کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

با سلام و احترام

توفیق خدمت به خلق خدا موهبتی است الهی و فرصتی مغتنم که انسان‌های بلندنظر و فرهیخته با بهره‌گیری از آن در مسیر خدایی شدن گام برداشته، جاودانه و عاقبت به خیر می‌شوند.

ترفیع و ارتقای حضرت‌عالی به درجه پرافتخار سرداری، حاصل تلاش خالصانه و مجاهدت ایثارگرانه حضرتعالی است که این نشان پر افتخار را به محضر شما و دیگر پاسداران آن سرزمین ولایت‌مدار و به خصوص شهرستان بهمئی تبریک عرض می‌نمایم.

امیدوارم در پناه الطاف خداوندی، توجهات ویژه حضرت ولی عصر (عج) و رهنمودهای حضرت ولی امر (مدظله‌العالی) در پاسداری و حراست از ارزش‌های انقلاب و عظمت ایران اسلامی موفق و منصور باشید.

و من ا…التوفیق

سید نصرت الله سالاری خرم
رئیس بنیاد شهید و امور ایثار گران شهرستان بهمئی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

5 − سه =