۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
پویش کاشت درخت به یاد شهدای نیروی انتظامی راسک در شهرستان بهمئی + جزئیات

پویش کاشت درخت به یاد شهدای نیروی انتظامی راسک در شهرستان بهمئی + جزئیات

سامان خوبی زاده: پویش درختکاری گرامیداشت شهدای حمله تروریستی به نیروی انتظامی راسک توسط منابع طبیعی با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان و گروه جهادی مولا علی ع برگزار شد.   فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی در این مراسم گفت: زنده نگه داشتن یاد شهدا حرکتی بسیار ارزشمند است که با کاشت درخت ارزشی دوچندان پیدا خواهد کرد. […]

سامان خوبی زاده: پویش درختکاری گرامیداشت شهدای حمله تروریستی به نیروی انتظامی راسک توسط منابع طبیعی با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان و گروه جهادی مولا علی ع برگزار شد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی در این مراسم گفت: زنده نگه داشتن یاد شهدا حرکتی بسیار ارزشمند است که با کاشت درخت ارزشی دوچندان پیدا خواهد کرد.

سرهنگ فرزین جمشیدی ضمن محکوم کردن این حمله تروریستی و جان فشانی حافظان امنیت و مرزهای کشور بر لزوم زنده نگه داشتن یاد این عزیزان تاکید کرد و گفت: مجموعه فراجا در بهمئی از تمام رفیت های خور در جهت حفظ منابع طبیعی و توسعه درختکاری استفاده و از آن حمایت خواهد کرد.

 

زینب بابائی مدیر اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بهمئی گفت: درخت انقلاب اسلامی همواره با خون شهدا آبیاری و تنومند گردیده است و کاشت این درختان در راستای منویات مقام معظم رهبری و گرامیداشت یاد و نام شهدای عزیز انجام گردیده است.

این پویش در سراسر کشور با کاشت ۱۱۰ هزار نهال (هر شهید ده هزار درخت) انجام می شود و در شهرستان بهمئی نیز باحضور نیروهای خدوم و زحمتکش انتظامی شهرستان انجام گرفت. ایشان از زحمات نیروی انتظامی در بحث امنیت و همکاری با اداره منابع طبیعی تقدیر نموده و ابراز امیدواری کرد این همدلی و همکاری بیش از پیش ادامه یابد.

در پایان مدیر اداره منابع طبیعی از حضور نیروهای خدوم انتظامی، گروه جهادی مولا علی و کارکنان اداره و مردم محلی شهرستان جهت شرکت در پویش مردمی کاشت یک میلیارد درخت تقدیر و تشکر نمودند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

سیزده − 2 =