۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
نشست رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی با مسئولین انجمن های فرهنگی وهنری شهر لیکک + جزئیات

نشست رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی با مسئولین انجمن های فرهنگی وهنری شهر لیکک + جزئیات

به به گزارش سامان خوبی زاده: نشست رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی با مسئولین انجمن های فرهنگی وهنری برگزار شد . ،سید زاهد افتخاری زاده سرپرست اداره گفت:نشست تخصصی سرپرست اداره فرهنگ‌وارشاداسلامی با مسئولین انجمن های فرهنگی و هنری شهرستان برگزار گردید. افتخاری زاده ضمن عرض خیر مقدم،خوش آمدگویی و تبریک پیشاپیش ماه […]

به به گزارش سامان خوبی زاده: نشست رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی با مسئولین انجمن های فرهنگی وهنری برگزار شد .

،سید زاهد افتخاری زاده سرپرست اداره گفت:نشست تخصصی سرپرست اداره فرهنگ‌وارشاداسلامی با مسئولین انجمن های فرهنگی و هنری شهرستان برگزار گردید.

افتخاری زاده ضمن عرض خیر مقدم،خوش آمدگویی و تبریک پیشاپیش ماه مبارک رمضان و عید نوروز، هنرمندان را الگوهای رفتاری و اجتماعی جامعه دانست که با خلق آثار هنری خود نقش مهم تعلیم و تربیت واخلاق را ایفا می کنند که کار آنها از زیبایی خاصی برخوردار می باشد.

وی در ادامه سخنان خود نقش هنرمندان را در هدایت نسل جوان و انتقال فرهنگ از نسلی به نسل دیگر مهم و اساسی دانست و گفت:موضوع این نشست با مسئولین انجمن ها بحث و تبادل نظر در مورد اجرای برنامه های فرهنگی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان می باشد و امید است که بتوانیم با همفکری، تعامل و همکاری با مسئولین انجمن ها و هنرمندان زیر مجموعه جهت هرچه بهتر اجرا نمودن برنامه های فرهنگی وهنری در این ایام اقدام نماییم.

در ادامه برنامه مسئولین انجمن ها ضمن بیان دیدگاه ها و نظریات، امادگی خود را در جهت اجرای تمامی برنامه های فرهنگی، ایده ها و طرح ها بیان نمودند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

ده + 3 =