۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 12583
  • 14 ژانویه 2024 - 14:42
  • 78 بازدید
  • ارسال توسط :
  • نویسنده : حسام الدین چرامی فعال سیاسی اجتماعی
یادداشت ازحسام الدین چرامی فعال سیاسی اجتماعی؛

عدم آگاهی از وظایف نمایندگی در کلام و عمل کاندیداها موج می زند

رقابت سالم امری بدیهی در عرصه سیاسی تمام کشورهای دنیاست اما تخریب ها، بی اخلاقی ها و دیوار کشی نامیمون بین مردم عاقبتی جز فقر مضاعف و بالا رفتن نرخ آسیب های اجتماعی نخواهد داشت.

به گزارش ساورزنیوز؛بی برنامه گی و عدم آگاهی از تکالیف و وظایف نمایندگی مجلس شورای اسلامی در صحبت ها و برنامه های کاندیداهای حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ عیان و برجسته است.

به جز حاج آقای موحد که تجربه بسیار گرانبهایی در مجلس شورای اسلامی دارند، سایر کاندیداها بشدت دچار سردرگمی هستند.

عدم آگاهی از وظایف نمایندگی در کلام و عمل کاندیداها موج می زند

شعارها در حد شعار و قول و قرارها در حد شوی تبلیغاتی است. برخی از این دوستان که سابقه درخشانی هم در این زمینه نداشته و در گذشته این صندلی را غصب کرده اند و از توسعه طلبی و توسعه محوری که نیاز مبرم این روزهای کهگیلویه بزرگ است فرسنگ ها فاصله دارند، حرفهایی می زنند که نه علمی است و نه با منطق سازگاری دارد. این دوستان انگار فراموش کرده اند که در کانتکست نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هر قوه وظایف و اختیارات مشخصی دارد.

آسمان ریسمان می بافند و در پهنه گیتی هر رخدادی رخ می دهد را به نماینده فعلی حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ گره می زنند. اگر در کهگیلویه بزرگ برگی از درخت بیفتد فورا آن را ملعبه ای برای تخریب نماینده محترم کهگیلویه بزرگ حاج آقای موحد می کنند.

وظایف قوا در قانون اساسی مشخص است. لااقل اگر می خواهید کار سیاسی بکنید، قانون اساسی و سایر قوانین بالادستی نظام را هم مطالعه ای بفرمایید تا این قدر غیر مستدل حرف نزنید.

نمی دانند که دوره این شانتاژها به سر آمده و این قبیل کارها برای مردم نخ نما شده است. نمی دانند که در عصر ارتباطات به سر می بریم و به اعتقاد آلوین تافلر موج سوم توسعه انسانها (موج ارتباطات) هم در برخی کشورها به سر آمده و بشر وارد موج چهارم توسعه (موج مجازی) خویش شده است.

اگر در گذشته می توانستید با شایعه و دروغ، شانتاژ و هیاهو فضای اجتماعی کهگیلویه بزرگ را تیره و تار کنید در عصر ارتباطات و لوازم ارتباطی پیشرفته دیگر این کار شدنی نیست.

بی شک عملکرد نماینده محترم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی سند افتخار و برگ زرینی در تاریخ سیاست کهگیلویه خواهد بود.

بیایید منصف باشیم و برای اعتلا و توسعه کهگیلویه بزرگ شاخه ای که خود روی آن نشسته ایم را تبر نزنیم.

شما با این ادبیات، با این شعارها و برنامه ها، هیچ یک از دردهای کهگیلویه بزرگ را مرهم نیستید. لااقل بگذارید حاج آقای موحد در کمال آرامش و بدور از هیاهو و حواشی گوشه ای از درد و رنج این مردم مظلوم را التیام بخشند.

برادران کاندیدا
شما که سابقه حضور در مجلس شورای اسلامی را از قبل داشته اید، نیک بفرمایید!!! شمایی که به قول خودتان نه در عزل و نصب ها دخالت داشتید، نه در مجلس حضور پررنگ داشتید، نه تریبون مجلس را به دست گرفتید یا اگر هم گرفته اید مایه وهن قوم لر بودید و چماق به دست مروج تئوری خشونت لری، نه در دفاع از وزرا صحبتی کردید و نه در وزارتخانه ها توان لابی داشتید، به اهالی کهگیلویه بزرگ بگویید در مدتی که در مجلس حضور داشتید دقیقا به چه کاری مشغول بودید؟

آیا جز پرونده سازی و حذف نخبگان کهگیلویه تخصصی داشته اید؟

اگر می بینی حاج غلام تاجگردون از انتخاب شما حمایت می کند، فقط به این دلیل است که می داند می تواند شما را به آسانی فریب دهد ولی حاج آقای موحد را که شخصیتی رِند،کاربلد، باتجربه و یک لابیمن قوی است هرگز.

رقابت سالم امری بدیهی در عرصه سیاسی تمام کشورهای دنیاست اما تخریب ها، بی اخلاقی ها و دیوار کشی نامیمون بین مردم عاقبتی جز فقر مضاعف و بالا رفتن نرخ آسیب های اجتماعی نخواهد داشت.

حرفهای این خلایق را نباید گوش کرد
هیچ شعری با هیاهو و غبن معنا نشد
بادهای هرزه گی آواره صحرا شدند
قطره های کوچک آواره گی دریا نشد…

حسام الدین چرامی
فعال سیاسی اجتماعی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

7 + 2 =