۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 13189
  • 01 فوریه 2024 - 9:21
  • 118 بازدید
  • ارسال توسط :
  • نویسنده : محسن زارعی
شهردار چرام ضمن تبریک ایام الله دهه فجر از تخفیفات عوارضات شهرداری تا پایان اسفند خبر داد

شهردار چرام ضمن تبریک ایام الله دهه فجر از تخفیفات عوارضات شهرداری تا پایان اسفند خبر داد

مهندس بازی بیان کرد:لذا به همین مناسبت شهروندان می توانند نسبت به تخفیفات پروانه های تجاری و مسکونی تا سقف 35/تا پایان اسفند برخوردار شوند.

به گزارش ساورزنیوز؛حمزه بازی شهردارچرام بیان کرد:بهمن ماه، ‌یاد آور قیام الهی امت اسلامی و مردم ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) بزرگ بت شکن قرن، علیه طاغوت زمان و مطلع رهایی ایران از زیر یوغ استعمارگران است.

وی افزود:دهه فجر تجلی گر شکوه حماسه ها و سرافرازیهای ملتی است که پس از امام عظیم الشان و شهدا، به پشتوانه رهبر فرزانه خود، امام خامنه ای مدظله العالی صفحات زرین اسلام خواهی، استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی را در گوش جهانیان طنین‏ انداز کرد.

شهردارچرام گفت:ضمن گرامیداشت یاد وخاطره دلاورمردیهای همه مجاهدان راه حق و آزادی، به ویژه امام راحل و شهدای خرداد ۴۲ تا یوم الله ظفرآفرین ۲۲بهمن ۵۷، و تا امروز این مناسبت ماندگار را به عموم مردم ایران خصوصا مردم شریف و انقلابی شهر چرام تبریک و تهنیت عرض نموده، از خداوند منان  اقتدار، سربلندی و سعادت هموطنان همیشه درصحنه‌مان را خواهانیم.

مهندس بازی بیان کرد:لذا به همین مناسبت شهروندان می توانند نسبت به تخفیفات پروانه های تجاری و مسکونی تا سقف ۳۵/تا پایان اسفند برخوردار شوند.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

سه + دو =