۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
تصادف تعدادی از شهروندان شهرستان بهمئی در محور بهبهان ۱۴ مصدوم بر جای گذاشت + جزئیات

تصادف تعدادی از شهروندان شهرستان بهمئی در محور بهبهان ۱۴ مصدوم بر جای گذاشت + جزئیات

به گزارش سامان خوبی زاده: خبری مبنی بر تصادف تعدادی از شهروندان شهرستان بهمئی در فضای مجازی دست به دست شد و در همین خصوص سامان خوبی زاده خبرنگار شهرستان بهمئی در تماس تلفنی با مهرداد سنا رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی بهبهان صحت این موضوع را پیگیری نمودند. رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی بهبهان در تماس تلفنی […]

به گزارش سامان خوبی زاده: خبری مبنی بر تصادف تعدادی از شهروندان شهرستان بهمئی در فضای مجازی دست به دست شد و در همین خصوص سامان خوبی زاده خبرنگار شهرستان بهمئی در تماس تلفنی با مهرداد سنا رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی بهبهان صحت این موضوع را پیگیری نمودند.

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی بهبهان در تماس تلفنی در پاسخ به سوال سامان خوبی زاده خبرنگار شهرستان بهمئی : این موضوع را تایید کرد.

مهرداد سنا در ادامه گفت: خبری مبنی بر تصادف تعدادی به مرکز اورژانس ۱۱۵ بهبهان در حوالی ساعت ۷:۱۲ صبح روز ۱۲ اسفند ماه ۱۴۰۲ گزارش شد بلافاصله نیروی های امدادی به محل تصادف اعزام شدند.

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی بهبهان بیان کرد: این حادثه تصادف برخورد پژو ، پراید ، نیسان بود که ۱۴ مصدوم بر جای گذاشت گفت: الحمدالله با حضور سریع نیروی امدادی این حادثه فوتی نداشت.

وی با بیان اینکه این حادثه  محور بهبهان_اهواز_کیلومتر ۱۵ دور برگردان دودانگه صورت گرفت گفت: الحمدالله حال بیماران خوب گزارش شده است.

 

گفته میشود: این شهروندان اهل شهرستان بهمئی هستند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

پانزده − چهار =