۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
بهمئی‌ها از ۶ ساعت کلافگی می‌گویند/عذرخواهی مدیر مخابرات شهرستان بهمئی از مردم + جزئیات

بهمئی‌ها از ۶ ساعت کلافگی می‌گویند/عذرخواهی مدیر مخابرات شهرستان بهمئی از مردم + جزئیات

سامان خوبی زاده : مردم شهرستان بهمئی در پنج شنبه ۹ آذر ۱۴۰۲ از قطعی ۶ ساعته تمام خطوط ارتباطی همراه و ثابت در این شهرستان خبر دادند و شهروندان شهرستان بهمئی از ۶ ساعت کلافگی سخن می گویند. مدیر مخابرات شهرستان بهمئی در همین خصوص و علت قطعی خطوط ارتباطی شهرستان بهمئی افزود: علت […]

سامان خوبی زاده : مردم شهرستان بهمئی در پنج شنبه ۹ آذر ۱۴۰۲ از قطعی ۶ ساعته تمام خطوط ارتباطی همراه و ثابت در این شهرستان خبر دادند و شهروندان شهرستان بهمئی از ۶ ساعت کلافگی سخن می گویند.

مدیر مخابرات شهرستان بهمئی در همین خصوص و علت قطعی خطوط ارتباطی شهرستان بهمئی افزود: علت قطعی خطوط ارتباطی شهرستان بهمئی اجرای عملیات برگردان فیبر نوری در شهرستان بهمئی می باشد.

خداخواست بهرامی خشاب با بیان اینکه روابط عمومی مخابرات استان کهگیلویه و بویراحمد هم در اطلاعیه از قبل به مردم عزیز شهرستان بهمئی از قطعی خطوط ارتباطی خبر داد گفت: هدف از اجرای این عملیات جهت پایدار بودن خطوط ارتباطی شهرستان بهمئی است که حتما این عملیات باید اجراء می شد تا خطوط ارتباطی شهرستان به مرحله پایدار برسند.

وی با اشاره به اینکه مردم عزیز شهرستان بهمئی به حواشی و اخبار کذب توجه نکنند ادامه داد: اخبار را از طریق خبرگزاری ها و مخاطرات شهرستان دنبال کنند.

مدیر مخابرات شهرستان بهمئی در پایان ضمن معذرت خواهی از مردم شهرستان بهمئی از صبر و حوصله ی آنها تقدیر وتشکر می کنیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

6 + پنج =