۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
بخش ممبی با آمادگی کامل به استقبال انتخابات میرود + جزئیات

بخش ممبی با آمادگی کامل به استقبال انتخابات میرود + جزئیات

سامان خوبی زاده خبرنگار شهرستان بهمئی در تماس تلفنی با بخشدار ممبی و رئیس ستاد انتخابات ممبی آخرین هوای و حال انتخابات را جویا شد. عبد صالح داستان بخشدار ممبی و رئیس ستاد انتخابات ممبی در تماس تلفنی با سامان خوبی زاده گفت: بخش ممبی از توابع شهرستان بهمئی برای انتخابات پیش رو در آماده […]

سامان خوبی زاده خبرنگار شهرستان بهمئی در تماس تلفنی با بخشدار ممبی و رئیس ستاد انتخابات ممبی آخرین هوای و حال انتخابات را جویا شد.

عبد صالح داستان بخشدار ممبی و رئیس ستاد انتخابات ممبی در تماس تلفنی با سامان خوبی زاده گفت: بخش ممبی از توابع شهرستان بهمئی برای انتخابات پیش رو در آماده باش کامل است‌.

وی خاطر نشان کرد: به تمام ادارات مستقر در بخش ممبی دستورات لازم صادر و ارسال شد و این بخش برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در آماده باش کامل هستند.

نماینده عالی دولت در بخش ممبی افزود: در بخش ممبی ۱۴ صندوق ثابت و سیار برای اخذ رای پیش بینی شده است.

داستان با اشاره به انتخاب اعضای شعب اخذ رای توسط هئیت اجرایی انتخابات بخش ممبی گفت:  از افراد با تجربه و صلاحیتدار  انتخاب شدند و آموزش اعضا و آشنا نمودن با جدیدترین قوانین مربوطه و برگزاری چند دوره مانور انتخاباتی و ارتقا و مهیا نمودن زیرساخت‌های ارتباطی و مخابراتی از مهم ترین اقدامات انجام شده است‌.

بخشدار بخش ممبی ضمن دعوت از عموم مردم جهت شرکت در انتخابات گفت: هر گونه کم کاری از سوی ادارات مستقر در این شهر برای انتخابات پذیرفتنی نیست و برخورد لازم صورت میگیرد.

وی در پایان گفت: امیدواریم ادارات و نهادهای اداری و نظامی، انتظامی  نهایت همکاری و همراهی را در راستای عمل به وظایف محوله و ارتقا سلامت و امنیت انتخابات داشته باشند.

خبرنگار : سامان خوبی زاده

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

13 − ده =