۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
بازدید سر زده امام جمعه شهرستان بهمئی از ستاد های مختلف کاندیدای ها + جرئیات و تصاویر

بازدید سر زده امام جمعه شهرستان بهمئی از ستاد های مختلف کاندیدای ها + جرئیات و تصاویر

به گزارش سامان خوبی زاده: امام جمعه شهرستان بهمئی به صورت سر زد از ستاد های کاندیدا ها بازدید داشت. امام جمعه شهرستان بهمئی در جمع هوا داران کاندیدای های مختلف گفت: یکی از حقوق و حق‌های ولی زمان و رهبر حکیم عالی قدر انقلاب این است که از فرامین ایشان اطاعت شود و گفتمان ایشان […]

به گزارش سامان خوبی زاده: امام جمعه شهرستان بهمئی به صورت سر زد از ستاد های کاندیدا ها بازدید داشت.

امام جمعه شهرستان بهمئی در جمع هوا داران کاندیدای های مختلف گفت: یکی از حقوق و حق‌های ولی زمان و رهبر حکیم عالی قدر انقلاب این است که از فرامین ایشان اطاعت شود و گفتمان ایشان در جامعه محقق شود راه سعادت و عاقبت بخیری جامعه همین است که امر ولی محقق شود.

حجت الاسلام صلواتی افزود: لذا از این سعی و تلاش همه نامزدهای محترم هواداران محترم مسئولین ستادها و عموم برادران و خواهرانی که به این شور و نشاط و این حرکت عظیم اجتماعی مردم کمک می‌کنند تشکر و قدردانی می‌کنم انتخابات هم حق مردم است هم تکلیف است هم حق نظام اسلامی است الحمدلله با تلاش و همکاری شما خوبان همه برادران و خواهران شاهد یک حماسه دیگری در روز ۱۱ اسفند خواهیم بود.

وی بیان داشت: تمام این تلاش و زحمت شما که در جهت تقویت نظام جمهوری اسلامی است عمل صالح است و پیش خداوند متعال دارای اجر و پاداش هستید از اینکه ملتزم هستید که قانون و اخلاق رعایت شود باز هم صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنم.

 

خبرنگار : سامان خوبی زاده

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

7 + چهار =