۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 13326
  • 01 فوریه 2024 - 16:05
  • 73 بازدید
  • ارسال توسط :
  • نویسنده : محسن زارعی
اجرای پویش هر واحدصنفی یک پرچم دریاسوج

اجرای پویش هر واحدصنفی یک پرچم دریاسوج

  به گزارش ساورزنیوز؛رئیس اتاق اصناف مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد همزمان با سالگرد چهل و پنجمین پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از راه اندازی پویش مردمی هر واحد صنفی یک پرچم با عنوان ایران قوی ۴۵ سال افتخار با همکاری بسیج اصناف شهرستان بویراحمد و اتحادیه های صنفی خبر داد. مهرداد الهی پیش از ظهر […]

 

به گزارش ساورزنیوز؛رئیس اتاق اصناف مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد همزمان با سالگرد چهل و پنجمین پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از راه اندازی پویش مردمی هر واحد صنفی یک پرچم با عنوان ایران قوی ۴۵ سال افتخار با همکاری بسیج اصناف شهرستان بویراحمد و اتحادیه های صنفی خبر داد.

مهرداد الهی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال با توجه به برنامه های دهه پرفروغ فجر با تشکیل کمیته اصناف و اجرای برنامه های فرهنگی اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی به گونه ای دیگر برگزار می‌شود.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:
خانواده بزرگ اصناف و اتحادیه های صنفی استان به همت بسیج اصناف شهرستان بویراحمد از ظرفیت‌های خود برای هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن دهه فجر و راهپیمایی روز ۲۲ بهمن ماه سال جاری دریغ نخواهد نمود.

وی افزود: جامعه اصناف سعی در عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری دارد، تا فضای شهر را برای دهه فجرهر چه بهتر آماده کند و برای این مهم از فضای مغازه‌ها استفاده خواهیم کرد.

الهی با اشاره به اهمیت برنامه های دهه فجر و جمله امام خمینی (ره) در مورد اصناف که فرمودند “اصناف و بازاریان بازوان ستبر انقلاب هستند” گفت: حفظ شعار و سرود های انقلابی در ایام دهه فجر بر همه ما لازم و ضروریست است و بر همین اساس از ظرفیت صنوف مختلف استفاده شد تا سراسر واحد های صنفی یاد آور برنامه های یاران انقلابی شان باشد.

رئیس اتاق اصناف یاسوج از برنامه اصناف از ۱۶ بهمن ماه در یاسوج خبر داد و اظهار کرد : نشست بصیرتی با همکاری بسیج اصناف شهرستان بویراحمد، تجلیل از خانواده معظم شهدای اصناف، برگزاری جشن بهار در زمستان ویژه اصناف و همایش پیاده روی از اتاق اصناف تا گلزار شهدا از دیگر برنامه های دهه فجر می باشد .

وی در پایان به نحوه اجرای این پویش اشاره کرد و افزود: در این پویش هر مغازه دار یاسوجی با نصب پرچم جمهوری اسلامی در سردر مغازه هایشان همراه می‌شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

18 + هشت =