۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
آمادگی کامل پلیس بهمئی برای امنیت انتخابات / یک هشدار و یک توصیه انتخاباتی به روایت فرمانده انتظامی بهمئی + جزئیات

آمادگی کامل پلیس بهمئی برای امنیت انتخابات / یک هشدار و یک توصیه انتخاباتی به روایت فرمانده انتظامی بهمئی + جزئیات

سامان خوبی زاده: فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی از آمادگی کامل پلیس برای تامین امنیت انتخابات خبر داد. فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی گفت: نیروی انتظامی برای برگزاری انتخابات پیش رو اهتمام کامل دارد و با تمام توان و ظرفیت برای برگزاری انتخابات در امنیت و آرامش کامل آماده است. سرهنگ فرزین جمشیدی اظهار داشت: یکی از […]

سامان خوبی زاده: فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی از آمادگی کامل پلیس برای تامین امنیت انتخابات خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی گفت: نیروی انتظامی برای برگزاری انتخابات پیش رو اهتمام کامل دارد و با تمام توان و ظرفیت برای برگزاری انتخابات در امنیت و آرامش کامل آماده است.

سرهنگ فرزین جمشیدی اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین مسئولیت‌های برگزاری این رویداد مهم که موضوع تأمین امنیت آن است به پلیس سپرده‌شده است و از همین رو باید از هم‌اکنون آمادگی‌های لازم برای انجام این وظیفه خطیر کسب شود.

وی خاطر نشان ساخت: مشارکت بالای مردم در انتخابات، امنیت آفرین است و هدف دشمنان نیز این است که انتخابات پرشور برگزار نشود، تا امنیت و آرامش مردم آسیب ببیند.

جمشیدی با بیان اینکه پلیس علاوه بر تلاش برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، آماده تأمین امنیت حداکثری این رویداد مهم ملی است، گفت: پرهیز از هرگونه اقدامی به نفع یا علیه کاندیداها از دیگر موضوعاتی است که همکاران ما سرلوحه کار خود قرار داده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی افزود: موضوع بعدی امنیت حوزه‌های انتخاباتی است که امانتی در دست نیروی انتظامی است و با برنامه‌ریزی دقیق و اطلاعات تهیه‌شده، با آرامش کامل انتخابات برگزار خواهد شد و خط قرمز ما هم امنیت انتخابات است و در بحث حفاظت از این امانت، با کسی تعارف نداریم.

جمشیدی گفت: با توجه به ‌برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در اواخر امسال از اصحاب رسانه انتظار می‌رود برای افزایش شور و نشاط انتخاباتی وارد عرصه شوند و ضمن رعایت قوانین مربوطه از انتشار هرگونه مطالب و محتوای توهین آمیز بر علیه نامزدهای انتخاباتی پرهیز نمایند.

وی در پایان افزود: اطلاع ‏رسانی شفاف و اثر گذار در جامعه به پیشبرد امور مهمی همچون توسعه پایدار و امنیت و آرامش ‏مردمی منجر می‌شود.

خبرنگار: سامان خوبی زاده

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

چهار × یک =