۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
برگزاری گشت مشترک بازرسی بازار در شهر ممبی/ برخورد با ۱۸ واحد صنفی متخلف + جزئیات

برگزاری گشت مشترک بازرسی بازار در شهر ممبی/ برخورد با ۱۸ واحد صنفی متخلف + جزئیات

سامان خوبی زاده: گشت مشترک بازرسی بازار شهر ممبی با حضور ادارات جهاد کشاورزی، صمت ، تعزیرات برگزار شد. رئیس جهاد کشاورزی شهر ممبی از برگزاری گشت مشترک بازرسی بازار در شهر ممبی خبر داد و گفت: طبق بازرسی های مکرر در سطح بازار ، با اصناف متخلف برخورد و جریمه نقدی صورت گرفت.   مهندس […]

سامان خوبی زاده: گشت مشترک بازرسی بازار شهر ممبی با حضور ادارات جهاد کشاورزی، صمت ، تعزیرات برگزار شد.

رئیس جهاد کشاورزی شهر ممبی از برگزاری گشت مشترک بازرسی بازار در شهر ممبی خبر داد و گفت: طبق بازرسی های مکرر در سطح بازار ، با اصناف متخلف برخورد و جریمه نقدی صورت گرفت.

 

مهندس ادریس شمعی خشاب گفت ؛ در راستای تنظیم بازار برحسب وظایف محوله و برای جلب رضایت مردم بصورت هفتگی از نانوایی ها و دیگر اصناف بازار شهر ممبی بازرسی و نظارت می شود و در این بازرسی ها با متخلفین برخورد قاطع صورت گرفته و طبق دستورالعمل جدید با دستور رئیس اداره تعزیرات واحدهای متخلف پلمپ خواهند شد.

 

وی ادامه داد: در ادامه این بازرسی ها دستورالعمل ها و قیمت گذاری به تمام اصناف اعلام شد و عدم درج قیمت تخلف است .

 

رئیس جهاد کشاورزی شهر ممبی خاطر نشان کرد ؛ بازرسی ها با جدیت و در تمامی ایام هفته بصورت گشت مشترک ادامه خواهد داشت و برای جلب رضایت مردم و جلوگیری از تضییع حقوق آنها اعمال قانون خواهد شد .

 

مهندس شمعی خشاب با بیان اینکه در این گشت بازرسی با ۱۸ واحد صنفی متخلف برخورد شد گفت: از همه شهروندان عزیز خواست ،با مشاهده کوچکترین تخلف در اسرع وقت گزارش داده و با مجموعه محترم ستاد تنظیم بازار همکاری کنند .

فرزاد دموری رئیس اداره صنعت معدن و تجارت بیان داشت با هماهنگی که با مدیران محترم ادارات جهاد کشاورزی، اتاق اصناف ، تعزیرات حکومتی داشتیم امروز مورخ ۱۴۰۲/۸/۱۴ از بازار شهر ممبی بازرسی ویژه بعمل آمد.

 

دموری گفت:  که پیرو شکوائیه های مردمی و با هماهنگی که با بخشدار شهر ممبی صورت پذیرفت همکاران محترم اداره صمت و سایر دستگاهها ، بازرسی از واحدهای صنفی شهر ممبی بصورت ویژه و جدی در دستور کار قرار گرفت و با ۱۸ واحد صنفی متخلف برخورد و به تعزیرات حکومتی جهت اجرای حکم معرفی شدند.

 

دموری ضمن تشکر از ادارات محترم جهاد کشاورزی ، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف بیان داشتند که این روند بازرسی ها از بخش ها تابعه شهرستان ادامه خواهد داشت و بدون اغماض با بازاریانی که قصد اخلال و گران فروشی دارند به جد برخورد خواهیم نمود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

14 + نه =