۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
پیام دعوت فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی از اقشار مختلف مردم جهت حضور در راهپیمایی ۲۲بهمن

پیام دعوت فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی از اقشار مختلف مردم جهت حضور در راهپیمایی ۲۲بهمن

پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، سرآغاز شکست‌های پی در پی استکبار جهانی در منطقه و سراسر جهان شد

سامان خوبی زاده: سرهنگ پاسدار مهدی غلامی نژاد  فرمانده سپاه ناحیه بهمئی در این پیام، ۲۲ بهمن را نماد اقتدار و بصیرت دینی خواند و افزود: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، تجدید بیعت با انقلاب اسلامی است.

وی تاکید کرد: پیروزی انقلاب اسلامی، فرهنگ مقاومت و پایداری را به عنوان الگو و شاخص به ملت‌های مظلوم سراسر دنیا معرفی کرد.

غلامی نژاد در این پیام، با تبریک فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، دهه فجر را نماد مبارزات ملت ایران تحت رهبری امام خمینی (ره) در مقابل رژیم طاغوت شاهنشاهی عنوان کرد که نتایج آن در ۲۲ بهمن ۵۷ به پیروزی و تشکیل نظام جمهوری اسلامی ایران انجامید.

وی با اشاره به خشم و کینه آمریکا و صهیونیست‌ها نسبت به ایران اسلامی، تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، سرآغاز شکست‌های پی در پی استکبار جهانی در منطقه و سراسر جهان شد و فرهنگ مقاومت و پایداری را به عنوان الگو و شاخص به ملت‌های مظلوم سراسر دنیا معرفی کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی در این پیام، اعلام کرد: تولید آثار فاخر هنری با نگاه به مبارزات انقلابی و پایداری دینی مردم مومن ایران در دوران طاغوت، نیاز مهم نسل جوان و رسالت مهم دست اندرکاران امور فرهنگی کشور است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد.

وی، ولایتمداری و انقلابی گری را رمز پیروزی و اقتدار ایران اسلامی عنوان و خاطرنشان کرد: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی و مایه نااُمیدی دشمنان ایران اسلامی است که امسال نیز شاهد آن خواهیم بود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

سه + 10 =