۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
مادر شهید احمدی به فرزند شهیدش پیوست + پیام تسلیت مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بهمئی + جزئیات

مادر شهید احمدی به فرزند شهیدش پیوست + پیام تسلیت مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بهمئی + جزئیات

به گزارش سامان خوبی زاده: در پی در گذشت مادر شهید والامقام ابوالقاسم احمدی مدیر بنیاد شهید و‌امور ایثارگران شهرستان بهمئی پیامی صادر کردند متن پیام به شرح زیر است. انا لله و انا الیه راجعون‌ خانواده شهید والامقام ابوالقاسم احمدی سلام علیکم بماصبرتم ایمان و ایثار مادران معظم شهدا که فرزندان عزیز خویش را […]

به گزارش سامان خوبی زاده: در پی در گذشت مادر شهید والامقام ابوالقاسم احمدی مدیر بنیاد شهید و‌امور ایثارگران شهرستان بهمئی پیامی صادر کردند متن پیام به شرح زیر است.

انا لله و انا الیه راجعون‌

خانواده شهید والامقام ابوالقاسم احمدی سلام علیکم بماصبرتم

ایمان و ایثار مادران معظم شهدا که فرزندان عزیز خویش را در راه دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی هدیه کردند در وصف نمی‌گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان مؤمن و والا مقام نیست.

درگذشت بانوی ماجده و مؤمنه، مرحومه مغفوره زهرابیگم خانم دانایی بنه سرحدی مادر ارجمند شهید گرانقدر ابوالقاسم احمدی را به خانواده بزرگ ایثارگران مردم ولایتمدار شهرستان بویژه بیت مکرم و سایر منسوبین تسلیت عرض نموده واز درگاه پروردگار متعال برای آن فقیده سعیـده آمرزش و رحمت واسعـه الهـی و برای بازماندگان معـزز، صبـر و بردباری مسالت دارم . امید آن که به فضل الهی و در جوار فرزندان شهیدشان قرین رحمت ربوبی گردند.

 

با احترام

 

سید نصرت اله سالاری و مجموعه همکاران در بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بهمئی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

4 × 5 =