۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
روکش آسفالت جاده قبر قیصر به همت راهداری بهمئی + جزئیات

روکش آسفالت جاده قبر قیصر به همت راهداری بهمئی + جزئیات

سامان خوبی زاده: روکش آسفالت جاده قبر قیصر به همت راهداری بهمئی انجام شد. فرماندار بهمئی هدف از اجرای این پروژه را پاسخ به مطالبات چندین ساله مردم و بهرمندی اهالی روستای قبر قیصر از جاده دسترسی مطلوب جهت تردد عنوان کرد.   علی محمدی ، ضمن تاکید بر سفارشات ریاست محترم جمهور و استاندار […]

سامان خوبی زاده: روکش آسفالت جاده قبر قیصر به همت راهداری بهمئی انجام شد.

فرماندار بهمئی هدف از اجرای این پروژه را پاسخ به مطالبات چندین ساله مردم و بهرمندی اهالی روستای قبر قیصر از جاده دسترسی مطلوب جهت تردد عنوان کرد.

 

علی محمدی ، ضمن تاکید بر سفارشات ریاست محترم جمهور و استاندار محترم استان در خصوص گسترش خدمات رسانی به مردم، افزود: تلاش خواهیم کرد تا خدمات دولت سیزدهم در دسترس عموم مردم شهرستان قرار گیرد.

مجید کهزادی رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستا بهمئی افزود : این پروژه بطول ۳ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال با پیگیری های انجام شده از سوی فرماندار محترم و مدیر کل محترم ؛ توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بهمئی در حال اجرا می‌باشد.

وی در پایان با تاکید بر اینکه اجرای پروژه‌های راهداری منوط به تخصیص به موقع اعتبار است، گفت: امیدواریم با تحقق به موقع اعتبار پروژه‌های بعدی هرچه زودتر به پایان برسد تا مسیر ارتقای ایمنی راه‌های شهرستان هموارتر شود.

 

لازم به ذکر هست عباس پور بخشدار مرکزی و معاون عمرانی فرماندار مهندس مهربانی ضمن بازدید از اجرای پروژه خواستار هرچه سریعتر به اتمام رساندن پروژه شدند.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

7 − یک =