۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 10780
  • 30 اکتبر 2023 - 12:53
  • 328 بازدید
  • ارسال توسط :
روستای خیمند از توابع بخش مرکزی شهرستان چرام میزبان میز خدمت ادارات

روستای خیمند از توابع بخش مرکزی شهرستان چرام میزبان میز خدمت ادارات

در راستای طرح روستاگردشی و رسیدگی به مشکلات روستاهای بخش مرکزی، این بار نوبت به روستای خیمند رسید که ضمن دیدار اهالی با مدیران شهرستانی و ملاقات چهره به چهره، میزبان میزخدمت نیز باشند.

به گزارش ساورزنیوز؛در راستای طرح روستاگردشی و رسیدگی به مشکلات روستاهای بخش مرکزی، این بار نوبت به روستای خیمند رسید که ضمن دیدار اهالی با مدیران شهرستانی و ملاقات چهره به چهره، میزبان میزخدمت نیز باشند.
در این برنامه ابتدا مدیران مرتبط با مشکلات موجود در روستا از قبیل صمد امینی بخشدار مرکزی، سید ناصر تقوی دستیار مردمی فرماندار، مصطفی پراهام مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان، حمزه امیری رئیس جهاد کشاورزی، حسینی معاون شرکت برق شهرستان، پوردانش مدیر بنیاد مسکن و احمدی رئیس دامپزشکی در معیت سید عبدالرحمن توفیقیان فرماندار شهرستان چرام از روستا بازدید و در ادامه در مکانی به منظور دیدار چهره به چهره، مجلسی تشکیل شد.
در این برنامه که ابتدا با آیاتی از کلام خدا آغاز شد، بخشدار مرکزی ضمن تشکر از آقای فرماندار و رؤسای تعدادی از ادارات به جهت حضور در این برنامه، اَهم مشکلات را بیان از فرماندار تقاضای همکاری و مساعدت به منظور رفع مشکلات را داشت. در ادامه مجید راهوار دهیار روستا و تعدادی از اهالی نیز به بیان موضوعاتی پرداختند. آقای فرماندار نیز ضمن تشکر از رؤسای ادارات و اهالی موضوعاتی را بیان و قول همکاری داد که در اسرع وقت با همکاری ادارات مشکلات مبتلابه حل خواهد شد.
در این برنامه اصلی ترین مشکلات موجود در روستا یکی خاکی بودن خیابانها و کوچه ها بیان شد که باتوجه به اینکه کار زیرسازی و مخلوط ریزی توسط پیمانکار انجام گرفته به امید خدا در روزهای آینده ماشین آلات مرتبط به منظور آسفالت به روستا عزیمت خواهند نمود.
مشکل دیگری که اهالی گلایه داشتند در رابطه با مشکلات روشنایی معابر و فرسوده بودن تعدادی از پایه های چوبی برق موجود در روستا بود که قرار شد در روزهای آینده مشکل رفع شود.
موضوع دیگر غیربهداشتی بودن آب شرب به واسطه مخزن فلزی بود که به امید خدا با ساخت مخزن بتنی این مشکل نیز مرتفع خواهد شد.
با توجه به اینکه شغل اصلی اهالی روستا شالیکاری و کشاورزی است یکی دیگر از مشکلات اهالی نیاز به احداث حدود یک کیلومتر کانال بتنی به منظور هدایت آب تا مزارع بود که قرار شد در شورای برنامه ریزی آینده با تأمین اعتبار، اجرایی گردد.
مشکلات دیگری از قبیل عدم پوشش آنتن صدا و اینترنت خطوط تلفن همراه و همچنین امواج تلویزیونی بود که قول همکاری تا حصول نتیجه داده شد.
در این برنامه اقدامی پسندیده از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان انجام و با ایجاد کاروان سلامت، اهالی روستا توسط سرکار خانم دکتر وحیدی نیا پزشک معتمد آن بنیاد معاینه و داروی رایگان تحویل اهالی گردید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

20 + 18 =