۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 10256
  • 10 اکتبر 2023 - 13:30
  • 196 بازدید
  • ارسال توسط :
  • نویسنده : سامان خوبی زاده

سامان خوبی زاده: فرمانده سپاه ناحیه بهمئی با فرمانده انتظامی این شهرستان به مناسبت هفته فراجا دیدار و گفتگو کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی در این دیدار که در محل ستادفرماندهی انتظامی بهمئی صورت گرفت، ضمن تبریک به مناسبت هفته فراجا به حافظان نظم و امنیت، از تلاش های این مجموعه خدوم و ایثارگر قدردانی کرد و افزود: بی شک فرمانده محترم و کارکنان ناجا بویژه در شهرستان بهمئی افرادی متعهد و دلسوز هستند که با پشتکار و اراده ای راسخ نسبت به امنیت و آرامش مردم اقدام می نمایند.

سرهنگ مهدی غلامی نژاد هفته نیروی انتظامی را بهانه ای برای گرامیداشت دلاوری‌ها و جانفشانی‌ های سبزجامگان نیروی انتظامی دانست و ادامه داد :امید است این مجموعه با بهره گیری از رهنمودهای فرمانـدهی معظم کل قوا، در پاسداری از خون شهیدان و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ،در برقراری نظم و امنیت جامعه موفق و موید باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی در ادامه گفت: تلاش ما برای این است که این تعامل بین سپاه و نیروی انتظامی بیش از پیش باشد و اعلام آمادگی در جهت تعاملات بیشتر و برای نظم و امنیت و سربلندی شهرستان می داریم .

سرهنگ غلامی در پایان ادامه داد: آماده هستیم به عنوان یک مجموعه دست برادری مان محکم تر فشرده شود و برای خدمت رسانی و زندگی همراه با آرامشی برای همشهریان عزیز از کوچکترین تلاشی دریغ نکنیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه بهمئی با تبریک فراجا گفت: بین نیروهای مسلح شهرستان انسجام و وحدتی وجود دارد که مثال زدنی است اما ولی نعمت ما مردم عزیز هستند و این انقلاب با صبوری و همراهی مردم سرپا مانده است.

حجت الاسلام زندیه افزود: چیزی که در این برهه از زمان بسیار حائز اهمیت است بحث انتخابات پایان سال است و باید با جهاد تبیین برای حضور حداکثری تلاش کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی ضمن تقدیر از همکاران در مجموعه سپاه که ما را مورد لطف و عنایت خود قرار دادند گفت : سپاه و نیروی انتظامی دو نیروی ولایی و زیر پرچم ولایت هستند .

سرهنگ فرزین جمشیدی ادامه داد؛ ما یک هدف داریم و در جهت رسیدن به آن هدف تلاش می‌کنیم سپاه و نیروی انتظامی کاملاً برادر هستند و یک روح در دو قالب و هر دو ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی و ایجاد امنیت و آرامش برای شهروندان عزیزمان هستند .

وی با بیان اینکه دو سامانه ۱۱۰ و ۱۹۷ جوابگوی ۲۴ ساعته مردم هستیم که سامانه ۱۱۰ برای رسیدگی به شکایات مردم و سامانه ۱۹۷ برای نظارت بر عملکرد پلیس هست در خدمت همشهریان هستیم.

سرهنگ جمشیدی افزود: در واقع نیروی انتظامی و سپاه بازوان توانمند کشور در بحث برقراری امنیت هستند و این افتخار را داریم که از زیر پرچم ولایت و در حال خدمت‌رسانی به مردم هستیم به این خدمت رسانی بی منت و با صداقت ادامه دار خواهد بود.

فرمانده نیروی انتظامی بهمئی تاکید کرد : یکی از اهداف دشمن ایجاد شکاف بین دستگاه‌ها و سازمان‌های امنیت ساز هست که ما باید تلاش کنیم که این همدلی را در عمل افزایش دهیم و این همدلی و تعامل در گشت رضویون نمود پیدا خواهد کرد که امیدواریم این روند خوب ادامه دار باشد.

وی گفت : در اجرای ماموریت ها با تمام توان به عنوان یک سرباز در خدمت گذاری حاضر هستیم و با تعامل و همکاری با سپاه بتوانیم امنیت خوبی برای شهرستان بهمئی به ارمغان بیاوریم.

سامان خوبی زاده

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

هشت + شش =