۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
تمهیدات ترافیکی پلیس بهمئی برای راهپیمایی۱۳ آبان + جزئیات

تمهیدات ترافیکی پلیس بهمئی برای راهپیمایی۱۳ آبان + جزئیات

سامان خوبی زاده : نشست هماهنگی و برنامه ریزی به مناسبت راهپیمایی ۱۳ آبان ماه با حضور مسئولان در فرمانداری برگزار شد.   جانشین فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی در نشست گفت : برقراری نظم و ایمنی عبور و مرور و جلوگیری از انسداد مسیر در محدوده برگزاری مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان از جمله اقداماتی […]

سامان خوبی زاده : نشست هماهنگی و برنامه ریزی به مناسبت راهپیمایی ۱۳ آبان ماه با حضور مسئولان در فرمانداری برگزار شد.

 

جانشین فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی در نشست گفت : برقراری نظم و ایمنی عبور و مرور و جلوگیری از انسداد مسیر در محدوده برگزاری مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان از جمله اقداماتی است که پلیس در دستور کار خود قرار داده و بر این اساس نیز یکسری تمهیدات ترافیکی را برای برگزاری این مراسم در نظر گرفته‌ایم.

 

سرهنگ مهدی احمدی نژاد با دعوت از عموم مردم شهید پرور شهرستان بهمئی جهت شرکت در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان ماه افزود: مجموعه انتظامی شهرستان بهمئی در آمادگی کامل جهت برگزاری مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان ماه هستند.

 

وی با اشاره تمهیدات ترافیکی در شهرستان بهمئی جهت برگزاری مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان گفت: با توجه به اینکه مسیر راهپیمایی از فلکه مرکزی شهر لیکک تا گلزار شهدای گمنام اعلام شده است و این مسیر به صورت کامل توسط مجموعه پلیس و راهور مسدود خواهد شد و مسیر خیابان دین و دانش جایگزین این مسیر جهت عبور و مرور شهروندان می‌شود.

 

جانشین فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی در پایان گفت: ورود هر گونه وسایل نقلیه و خودروی سواری تا موتور سیکلت نیز در مسیر راهپیمایی ممنوع خواهد بود و از شهروندان محترم تقاضا داریم همانند سنوات گذشته همکاری لازم را با خادمین خود با پلیس را داشته تا مراسم به نحو مطلوب و باشکوه‌تر از گذشته برگزار شود.

 

لازم به ذکر است : مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان ماه در شهرستان بهمئی روز شنبه ۱۳ آبان ماه ۱۴۰۲ از فلکه مرکزی شهر لیکک تا گلزار شهدای گمنام ( مسجد شهیدان جشانزاده ) در ساعت ۹ صبح برگزار می‌شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

3 × سه =