۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار » رویدادها
برگزاری یادواره خانگی شهید ماندنی چیره نژاد در بهمئی + جزئیات و تصاویر

برگزاری یادواره خانگی شهید ماندنی چیره نژاد در بهمئی + جزئیات و تصاویر

به گزارش ساورزنیوز: ( سامان خوبی زاده ) یادواره خانگی شهید ماندنی چیره نژاد همت حوزه مقاومت بسیج ثارالله مرکزی- پایگاه مقاومت بسیج شهید چیره نژاد و خانواده شهید چیره نژاد و با همکاری بنیاد شهید برگزار شد.   فرمانده حوزه مقاومت بسیج ثارالله مرکزی شهرستان بهمئی ضمن خیر مقدم و به گرامیداشت یاد و […]

به گزارش ساورزنیوز: ( سامان خوبی زاده ) یادواره خانگی شهید ماندنی چیره نژاد همت حوزه مقاومت بسیج ثارالله مرکزی- پایگاه مقاومت بسیج شهید چیره نژاد و خانواده شهید چیره نژاد و با همکاری بنیاد شهید برگزار شد.

 

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ثارالله مرکزی شهرستان بهمئی ضمن خیر مقدم و به گرامیداشت یاد و خاطر شهدا اشاره کرد.

 

کاووس احمدی نژاد گفت: هدف از برگزاری این یادواره ها را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه‌ای که تشنه معارف ناب شهدا است، عنوان کرد و افزود: شهدا کارنامه افتخارآمیز این ملت هستند که عزت و شرافت را برای ملت ایران رقم زدند و امروز نیز ما امنیت خود و کشور را مدیون خون آن ها میدانیم .

 

امام جمعه شهرستان بهمئی در این نشست گفت: امنیت وآسایش وراحتی ما مدیون خون شهدایی است که همه هستی خود را فدا نمودند تا ما امروز امنیت و آسایش داشته باشیم .

 

حجت الاسلام اسماعیل صلواتی افزود: امروز امنیت و آسایش و راحتی ما مدیون قطره قطره خون شهدای والامقام و خانواده شهدا می باشد ،بایستی قدرشهدا و خانواده شهدا را بدانیم و نگذاریم خون شهدای والامقام ما پایمال گردد که فردای قیامت شرمنده شهدا شویم.

 

این برنامه به همت حوزه مقاومت بسیج ثارالله مرکزی- پایگاه مقاومت بسیج شهید چیره نژاد و خانواده شهید چیره نژاد و با همکاری بنیاد شهید برگزار شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

3 × 5 =