۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
برگزاری پدافند غیر عامل در دبیرستان فاطمه الزهرا  دیشموک

برگزاری پدافند غیر عامل در دبیرستان فاطمه الزهرا دیشموک

به گزارش خبرگزاری ساورز به مناسبت روز پدافند غیر عامل و مقابله با بلایای طییعی مانور پدافند غیر عامل در دبیرستان فاطمه الازهرا دیشموک با همکاری آموزش و پرورش و هلال احمر انجام شد. موسوی معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویر احمد گفت: هدف از این مانور […]

به گزارش خبرگزاری ساورز به مناسبت روز پدافند غیر عامل و مقابله با بلایای طییعی مانور پدافند غیر عامل در دبیرستان فاطمه الازهرا دیشموک با همکاری آموزش و پرورش و هلال احمر انجام شد. موسوی معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویر احمد گفت: هدف از این مانور آشنایی دانش آموزان با حوادث و راهکارها و چگونگی جلوگیری و مقابله با حوادث و بلایای طبیعی و غیر طبیعی است.
مسئول هلال احمر دیشموک هدف از پدافند غیر عامل را کاهش آسیبهای اجتماعی،سرمایه های انسانی، تاسیسات و تجهیزات کشور عنوان کرد و گفت: به منظور آشنایی دانش آموزان با تهدیدات و حوادث طبیعی و غیر طبیعی، راهکارهای مقابله با این حوادث را به دانش آموزان ارائه نمودیم.
توحیدی پناه گیری و خرپح اضطراری شناسایی و نقاط امن و غیر امن در محیط مدرسه و منزل در هنگام بروز حوادث و بلایای طبیعی و غیر طبیعی را از جمله موارد آموزش داده شده در این مانور بیان کرد.
وی یکی دیگر از اهداف این مانور را تمرین نیروهای امدادی و سرعت عمل این نیروها و دقت و پاسخگویی در حوادث بیان کرد و گفت: در این مانور نیز کارگاه آموزش اطفا حریق برگزار گردید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

4 × پنج =