۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 10561
  • 23 اکتبر 2023 - 14:05
  • 651 بازدید
  • ارسال توسط :
برگزاری آئین تکریم و معارفه سرپرست های قدیم و جدید شهرداری دهدشت

برگزاری آئین تکریم و معارفه سرپرست های قدیم و جدید شهرداری دهدشت

صبح امروز مورخه ۱۴۰۲/۸/۱ /آئین تکریم و معارفه سرپرست های قدیم و جدید شهرداری دهدشت در ساختمان اداری مرکزی این شهرداری برگزار شد .

صبح امروز مورخه ۱۴۰۲/۸/۱ /آئین تکریم و معارفه سرپرست های قدیم و جدید شهرداری دهدشت در ساختمان اداری مرکزی این شهرداری برگزار شد .
به گزارش ساورزنیوز؛در این آئین ابتدا سید جلال داورپناه و رئیس شورای اسلامی این شهر به نمایندگی از همه اعضای شورای این شهر از زحمات آقای سید آیت تقوی که بیش از ۸ ماه سکاندار مدیریت شهرداری این شهر بود، تشکر کرد.
در ادامه سید جلال داور پناه ضمن آرزوی موفقیت و سربلندی و سرافرازی برای سرپرست جدید شهرداری دهدشت ( جناب آقای سید علی موسوی نسب ) از وی چهار خواسته به حق مردم شهر دهدشت را یاداور شد و از خواست که به جد پیگیر باشد تا روی زمین نماند و بلکه در این عمر باقیمانده شورای ششم این خواسته ها جهت رفاه حال و آسایش هر بیشتر مردم شهر ، هر چه زودتر محقق بشوند.
واما خواسته های به حق مردم شهر دهدشت از نگاه رئیس شورای اسلامی این شهر ؛

۱_ایجاد پارک بانوان برای بانوان شهر که خواسته به حق آنهاست و در همین راستا ، از طرف شورای این شهر پارک دانش آموز واقع در پشت بیمارستان مدت هاست که پیشنهاد گردیده اما محقق نشده و امید آن می رود که سرپرست جدید پیگیر باشد تا هر چه زودتر این خواسته مهم بانوان شهر ، به مرحله بهره برداری برسد.

۲_خواسته دوم پیگیری احداث پروژه کمربندی سوم شهر که شورای دور ششم شهر بیش از بیست و چندین جلسه با مالکین و معارضین حاشیه این کمربندی جهت جلب رضایت آنها داشته اند اما گیر کار نزد فرمانداری شهرستان هست و امیدواریم که سرپرست جدید پیگیر باشد تا هر چه زودتر به مرحله سرانجام برسد.

۳_خواسته سوم به حق مردم شهر از دید و نگاه رئیس شورای اسلامی شهر دهدشت ؛ بحث نظاقت جدوال و جمع آوری به موقع پسماند های شهری و پاکسازی وزیبا نگه داشتن تمامی ورودی های شهر هست که امید می رود سرپرست جدید پیگیر باشد تا رضایت مندی همه‌ ساکنین محله های شهر برآورده شود.

۴_ واما خواسته ‌چهارم بحث رونق بازارچه جدید امام رضا (ع) هست که رئیس شورای اسلامی شهر دهدشت از سرپرست‌جدید شهرداری خواست که که پیگیر انتقال بازار روز واقع در مرکز شهر که نا امن و ناموزون هم هست به بازار بزرگ واقع در کمربندی باشد.

سید جلال داورپناه افزود که با انتقال بازار روز به بازارچه جدید ضمن رونق بازارچه جدید می توان محل بازار روز قدیم را با کمک بخش خصوصی به یک مجتمع بزرگ تجاری و رفاهی و درآمدزا هم برای شهرداری و هم برای مردم شهر احیا نمود.

در این آئین سید آیت تقوی سرپرست قدیم شهرداری دهدشت به ایراد سخن پرداخت و گریزی بر عملکرد هشت ماه سرپرستی خود داشت و از همه کسانی که اور را در این جدتی عهده داری مسئولیت ، همراهی کردند تشکر و قدردانی نمود.

و در پایان صحبت های سرپرست جدید شهرداری بود که از حسن اعتمادی که دور ششم شورای شهر نسبت به وی داشتند و اورا برای بار دوم به عنوان سرپرست شهرداری دهدشت منصوب نمودند ،تشکر کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

1 × سه =