۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
بخشدار دیشموک : امروزه با الگوی ایرانی ،اسلامی هم در مقابل استکبار جهانی ایستا هستیم و هم با مظلومان همراهیم

بخشدار دیشموک : امروزه با الگوی ایرانی ،اسلامی هم در مقابل استکبار جهانی ایستا هستیم و هم با مظلومان همراهیم

به گزارش خبرگزاری ساورز، بخشدار دیشموک در جمع مردم دیشموک با اشاره به ظلم ستیز بودن و همچنین میل به بر افروختن چراغ دانایی در ذات مردم این خطه گفت: امروزه با الگوی ایرانی، اسلامی هم در مقابل استکبار جهانی ایستا هستیم و هم با مظلومان همراهیم. نوروزی خوب با اشاره به نقش کشورهای غربی […]

به گزارش خبرگزاری ساورز، بخشدار دیشموک در جمع مردم دیشموک با اشاره به ظلم ستیز بودن و همچنین میل به بر افروختن چراغ دانایی در ذات مردم این خطه گفت: امروزه با الگوی ایرانی، اسلامی هم در مقابل استکبار جهانی ایستا هستیم و هم با مظلومان همراهیم.
نوروزی خوب با اشاره به نقش کشورهای غربی به خصوص آمریکا در مناقشات فلسطین بیان کرد: اگر با اندیشه تحلیلی دریابیم که دو کشور اسرائیل غاصب کودکش و جعلی با فلسطین اشغالی با مردمی که سالهای سال، با تاریخی بسیار دراز ستیز میکنند، این همه رفت و آمد کشورهای دیگر و دخالت در این موضوع معنایش چیست؟؟
ایشان ضمن تبریک روز دانش آموز به دانش آموزان و دانشجویان این منطقه، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را نتیجه اندیشه و تفکر دانشجویان دانست و افزود:دانش آموزان عزیز آینده این کشور واین بخش و این شهر در تفکر و اندیشه ودستان شماهاست.
وی تبعید امام خمینی به ترکیه را مبدا اسلامی شدن ایران بیان کرد و افزود: الان سالهاست که از کشور جمهوری اسلامی ایران با رهبری روح بزرگ معمار کبیر انقلاب در جهان ترک تازی میکنیم و با رهبری مقام عظمای ولایت راه را ادامه میدهیم؛ رهبری که امیدش در سخنانش به شما دانش آموزان است.
بخشدار دیشموک گفت: امیدوارم که ما از انقلاب و جمهوری اسلامی چنان حمایت کنیم که عرصه ها و پر و بالش چنان در جهان گسترده شود که صهیونیسم غاصب نتواند در مقابل هیچ مظلومی عرض اندام کند.
نوروزی با اشاره به صحبتهای اخیر مقام معظم رهبری گفت: در صحبتهای ایشان جنگ، جنگ اسرائیل و فلسطین نیست بلکه جنگ حق و باطل است، جنگ اسلام و کفر است و ما به عنوان مسئولین و مردم در این نظام اسلامی باید عزم و اراده خود را. دراین راه چنان عملیاتی کنیم که به پیروزی نهایی و اتصال این انقلاب به انقلاب حضرت حجت بینجامدو در این عرصه ملت ما پیروز خواهد بود.
بخشدار دیشموک در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از همه ادارات و نهادهایی که در برگزاری این برنامه همکاری لازم را داشتند تصریح کرد: از رسانه ها به خاطرتلاش در تبلیغات و دعوت ازمردم و جریان سازی برای حضور مردم در چنین برنامه ها و عرصه های ملی برای حمایت از نظام جمهوری اسلامی تقدیر و تشکر میکنم

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

دو × دو =