۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
آغاز طرح نظارتی نوروز و ضیافت ماه رمضان در بهمئی / بازار بهمئی زیر ذره بین بازرسان + جزئیات و تصاویر

آغاز طرح نظارتی نوروز و ضیافت ماه رمضان در بهمئی / بازار بهمئی زیر ذره بین بازرسان + جزئیات و تصاویر

به گزارش سامان خوبی زاده: گشت بازرسی بازار شهرستان بهمئی با حضور مدیر صمت ، دبیر ستاد امر به معروف ، اتاق اصناف ، خبرنگار، پلیس اماکن و جمعی از بازرسان برگزار شد. دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بهمئی در این گشت ضمن تقدیر از زحمات ادارات صمت و اصناف […]

به گزارش سامان خوبی زاده: گشت بازرسی بازار شهرستان بهمئی با حضور مدیر صمت ، دبیر ستاد امر به معروف ، اتاق اصناف ، خبرنگار، پلیس اماکن و جمعی از بازرسان برگزار شد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بهمئی در این گشت ضمن تقدیر از زحمات ادارات صمت و اصناف و دیگر ادارات بازرس توصیه هایی در مورد رعایت مغازه داران در ایام ماه رمضان اشاره نمود.

حجت الاسلام طاها خوبی نژادیان افزود: روزه خواری و حرمت شکنی ماه مبارک می‌تواند معنایی بسیار زشت و قبیح داشته باشد.

وی همچنین بر ضرورت آموزش و همگانی کردن فرهنگ احترام به ماه مبارک رمضان تاکید کرد و اظهارداشت: بهترین و مناسب ترین راهکار برای مقابله با این ناهنجاری اجتماعی بستر سازی فرهنگی است.

دبیر ستاد امر به معروف شهرستان بهمئی گفت: روزه ماه مبارک رمضان تا بدان پایه از ارزش و اهمیت در میان واجبات و طاعات خداوند قرار دارد که امام باقر(ع) از روزه به عنوان یکی از پنج پایه اسلام یاد می‌کنند.

مدیر اداره صمت شهرستان بهمئی گفت: با شروع ماه مبارک رمضان، در گشت مشترک بازرسان اداره صنعت معدن و تجارت، اتاق اصناف به صورت روزانه بازار را رصد و با متخلفان برخورد می‌کنند.

فرزاد دموری  افزود: تاکنون در این گشت‌های مشترک بازرسان ادارات ذیربط ۵ واحد صنفی متخلف شناسایی و با تشکیل پرونده به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

مدیر اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان بهمئی با بیان اینکه هیچ کمبود کالایی در بازار وجود ندارد و مردم از این بابت نگرانی نداشته باشند ادامه داد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی موارد را به اداره صمت یا اتاق اصناف گزارش دهند تا با متخلفان برخورد شود.

عباسی رئیس اتاق اصناف شهرستان بهمئی هم گفت: بازرسی مستمر بر بازار و واحد‌های مختلف صنفی خدماتی و توزیعی نقش تعیین کننده و هدفمندی برای کنترل قیمت‌ها و تعدیل بازار را در پی خواهد داشت و به جد این بازرسی ها ادامه خواهد داشت‌.

خبرنگار: سامان خوبی زاده

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

17 − چهارده =