۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
امام جمعه دیشموک :نتیجه این نسل کشی ها  تقویت جبهه مقاومت و تعمیق خشم و تنفر مردم جهان از  صهیونیست جنایتکار و حامیان آنهاست

امام جمعه دیشموک :نتیجه این نسل کشی ها تقویت جبهه مقاومت و تعمیق خشم و تنفر مردم جهان از صهیونیست جنایتکار و حامیان آنهاست

به گزارش خبرگزاری ساورزامام جمعه دیشموک با اشاره به سخنان دبیر کل حزب الله لبنان و بیان اینکه غزه به خط مقدم و نماد جبهه مقاومت تبدیل شده است، افزود:سخنان سید حسن نصرالله هشدار صریح به رژیم صهیونیستی است. ححه الاسلام راوند با بیان اینکه توان مقاومت بیشتر از حد تصور دشمن است،تصریح کرد: با […]

به گزارش خبرگزاری ساورزامام جمعه دیشموک با اشاره به سخنان دبیر کل حزب الله لبنان و بیان اینکه غزه به خط مقدم و نماد جبهه مقاومت تبدیل شده است، افزود:سخنان سید حسن نصرالله هشدار صریح به رژیم صهیونیستی است.
ححه الاسلام راوند با بیان اینکه توان مقاومت بیشتر از حد تصور دشمن است،تصریح کرد: با بازخوانی حماسه آفرینی های حزب الله لبنان در جنگ ۳۳روزه به وضوح نشان میدهد که قدرت میدانی و اطلاعاتی و رصد گری مقاومت منحصر به فرد وبرهم زننده ی تعادل و بی ثباتی دشمن است.
وی خطوط قرمز سخنان دبیر کل حزب الله لبنان را یکی پایان جنگ و دیگری پیروزی حماس دانست و بیان کرد: جبهه مقاومت یقین دارد که رژیم اشغالگر قدس بازنده این نبرد خواهد بود و فلسطین و غزه پیروز این معادله قلمداد میشوند.
ایشان با اشاره به ۱۱هزار شهید فلسطینی در وقایع اخیر و بیان اینکه بیش از ۷هزار نفر از این شهیدان کودک و زن هستند، افزود: این نسل کشی مردم بی پناه نتیجه خشم آنها از باخت از مقاومت در عملیات طوفان الاقصی است.
امام جمعه دیشموک نتیجه این نسل کشی ها را تقویت مقاومت و تعمیق خشم و تنفر مردم جهان بیان کرد و افزود: هر انسانی که این جنایات را ببیند، جز نفرین و مرگ بر این رژیم غاصب چیزی به ذهنش خطور نمیکند.
ایشان هدف فعلی مقاومت را ستون اقتصادی اشغالگران دانست و گفت: بستن راه صدور نفت و ارزاق به سرزمینهای اشغالی توسط دولت های اسلامی روزهای سخت و دشوار اما سرشار از موفقیت را نمایان میکند.
حجه الاسلام راوند حضور رئیس جمهور در اجلاس سران اکو و سفر به کشورهای تاجیکستان و ازبکستان و سخنرانی صریح و آشکار و دفاع جانانه از مردم غزه را بسیار خوب توصیف کرد و گفت باید از رئیس جمهور و وزیر امور خارجه و دستگاه دیپلماسی ایران بابت این حمایتها تشکر کنیم.
ایشان سکوت کشورهای غربی در قبال کودک کشی های اسرائیل را شریک جرم بودن غرب دانست و افزود: این جنایات و کودک کشی ها باید سبب بیداری کشورهای اسلامی شود و باید در برابر دولتهای خود بایستند و بمباران خانه ها و بیمارستانها را محکوم کنند.
امام جمعه دیشموک در بخش دیگر ی از سخنان خود با اشاره به ۲۱آبان سالروز شهادت شهید تهرانی مقدم، پدر موشکی ایران گفت: شهید تهرانی مقدم با پایان جنگ وارد فعالیتهای موشکی سپاه پاسداران شد و موشکهای زیادی تحت مدیریت ایشان ساخته شد و به همین خاطر همکاران لقب پدر علم موشکی ایران را به او دادند.
ایشان وصیتنامه شهید را سرشار از وصیتهای خوبی دانست چراکه شهید در وصیت نامه خود نوشتندکه روی قبرم بنویسید اینجا مدفن کسی است که می خواست اسرائیل را نابودکند.
حجه الاسلام راوند با بیان مشکلات بخش دیشموک گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل زمستان و اینکه طرح هادی در هیچ یک از روستاهای بخش کامل اجرا نشده است و روستاها هنوز خاکی هستند انتظار داریم دستگاههای متولی به خصوص بنیاد مسکن نسبت به اجرای طرح هادی در روستاها و آسفالت کردن سطح روستاها بیش از پیش نلاش نمایند تا مشکلات مردم روستاها حل شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

18 − چهارده =