۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد امام جمعه دیشموک در خطبه های نماز جمعه انتخابات را یک فرصت مهم برای تحول و انتخاب ایده های دنبال تحول و قانونگذاری درکشور دانست و گفت: اکر درست انتخاب نشوند باعث سرخوردگی و فروپاشی اجتماعی میشوند، مشارکت را کاهش میدهندو از کیفیت مشارکت میکاهند.
حجه الاسلام راوندبا بیان اینکه تحول گرایی باعث افزایش مشارکت سیاسی میشود، افزود: آنچه امروز نیازمند آن هستیم حل مشکلات کشور و جامعه با ایده های تحولی و پویا برای ساختن ایرانی قوی است.
وی نگاه انتخاب کنندگان را متوجه اشخاص و جریانهایی برای تحول با ایده نو و مورد نظر مقام معظم رهبری دانست و افزود:منختب مردم باید کسانی باشند که تحول را نه در شعار بلکه در عمل به سرانجام میرسانند و برای شکوفایی آن ایده تحول آفرین تلاش کنند.
وی ملاک انتخاب را برنامه تحویل آفرین عنوان کرد و افزود: نباید به خاطر اینکه فلان کاندید به ما زنگ زد یا فلان کاندید به مراسم ما یا خانه ما آمد رای دهیم.
حجه الاسلام راوند با اشاره به شهادت نزدیک به ۲۴هزار نفر در غزه، حمله آمریکاو انگلیس به انصار الله یمن را نشانه عجز و ناتوانی این جنایتکاران در دنیای اجتماعی و انسانی برشمرد و بیان کرد؛درکربلا بیش از ۳۰هزار نفر در برابر ۷۲ نفر قرار گرفتند بعد از گذشت ۱۴۰۰سال از ان واقعه خبری از آن سی هزار نفر نیست ولی کربلا و ۷۲نفر پیروز ناریخ اند، الان هم تمام دنیای کفر علیه مردم مظلوم غزه و یمن ایستاده و مطمئنا خون بر شمشیر پیروز است و شکست قطعی از آن مستکبران عالم خواهد بود.
امام جمعه دیشموک با تبریک حلول ماه مبارک رجب این ماه را برای اهل ایمانبهار معنویت و بندگی خواندوتصریح کرد: این ماه شروع سیر و سلوک معنوی است و بنابر روایات کسی که یک روز از ماه رجب را روزه بگیرد، از ترس روز قیامت در امان است.
ایشان شب لیله الرغائب در ماه رجب را شبی برای دعا و راز و نیاز و درخواست آرزوها از خداوند برشمرد و افزود: باید براساس تعالیم دین درخواستهای بزرگ داشته باشیم چرا که آرزوهای بد باعث شکست انسان میشود.
امام جمعه دیشموک یکی از بارزترین مشخصات ایمان را تولی و تبری عنوان کرد و افزود: حقیقت ایمان این گونه است که با دوستان خدا دوست و با دشمنان خداوند دشمن باشیم و همراه صادقان دین باشیم.
حجه الاسلام راوند تبیین خدمات نظام و انقلاب را لازم دانست و افزود: در حوزه آب اصلاح شبکه آبرسانی چندین روستا، آبرسانی به روستای پاتاوه رودسمه، شبکه گذاری آبرسانی به گلزار مطهر شهدا و اصلاح شبکه آبرسانی به چندین کوچه و خیابان شهربا بودجه ای بالغ بر ۱۰میلیارد تومان از زحمات قابل تقدیر مسئولین آب منطقه و استان است.
ایشان با اشاره به اینکه آب شهر دیشموک مشکل دارد و غیرقابل شرب است، تصریح کرد: حل مشکل آب شرب شهر دیشموک با جمعیتی حدود ۸۰۰۰نفر نیازمند توجه مسئولان در سطح کلان و توجه ویژه به این موضوع است.
امام جمعه دیشموک ضمن دعوت از استاندار برای سفرمجدد به دیشموک و پیگیری مصوبات قبلی از جمله پروژه آبرسانی به شهر دیشموک، یاد آور شد؛ از مسئولین آب منطقه ای استان و کشور انتظار داریم این مشکل را به جد پیگیری کنند و به فکر راه حل اساسی و حل مشکل آب مردم شهر دیشموک باشند.
حجه الاسلام راوند با اشاره به گزارش کار شورا و شهرداری دیشموک توسط رئیس شورا، پیش از خطبه های نماز جمعه، ضمن تقدیر از اعضای شورای شهر و شهردار بابت عملکرد مطلوب در برنامه ریزی شهری گفت:زحمات نیروهای شهرداری در راس سرپرست محترم آن نهاد قابل تقدیر است چرا که کاری که این نهاد در این مدت در بحث خدمات شهر ی به خصوص آسفالت خیابانها و معابر شهر و آماده سازی پارک اسکان انجام داده اند بی نظیر بود و شاید تا چندین سال دیگر چنین خدمات مطلوبی در شهر انجام نشود

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

دوازده − 9 =