۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 12569
  • 13 ژانویه 2024 - 8:43
  • 46 بازدید
  • ارسال توسط :
از مدعی العموم وسازمان بازرسی انتظار داریم به قضیه جاده ارتباطی سوق _دهدشت ورود کنند/انتخابات یک فرصت مهم اجتماعی ودر‌ واقع فرصت انتخاب ایده‌هاست
خطیب جمعه سوق:

از مدعی العموم وسازمان بازرسی انتظار داریم به قضیه جاده ارتباطی سوق _دهدشت ورود کنند/انتخابات یک فرصت مهم اجتماعی ودر‌ واقع فرصت انتخاب ایده‌هاست

یکی از خدمات خوب نظام مقدس جمهوری اسلامی در حق مردم بخش سوق جاده ارتباطی از شهر سوق به دهدشت بود که متاسفانه در سال‌های گذشته خسارات جانی و مالی فراوانی نصیب مردم نموده است که البته با تلاشهای مسئولان و مطالبه مردم و تریبون نماز جمعه کلنگ این جاده زده و این جاده افتتاح شد.

به گزارش ساکرزنیوز؛ حجت الاسلام مهدی کیانی اصل خطیب جمعه سوق بیان کرد:یکی از خدمات خوب نظام مقدس جمهوری اسلامی در حق مردم بخش سوق جاده ارتباطی از شهر سوق به دهدشت بود که متاسفانه در سال‌های گذشته خسارات جانی و مالی فراوانی نصیب مردم نموده است که البته با تلاشهای مسئولان و مطالبه مردم و تریبون نماز جمعه کلنگ این جاده زده و این جاده افتتاح شد.

وی گفت:البته همون موقع بارها گفتیم این جاده استاندارد لازم را ندارد زیر سازی درست انجام نشد چاله و چوله زیاد دارد نقاط حادثه‌خیز زیادی وجود دارد ولی متأسفانه توجهی نکردند و نظارتی هم نشد این جاده هنوز یک سال و نیم از افتتحاش نمی‌گذرد که قریب به هفت کیلومتر ان را دوستان راهداری (که باید تشکر کنیم از این عزیزان) لکه گیری کردند سوال این است چرا مسئولان نسبت به بیت المال احساس مسوولیت ندارند چرا هزینه بیت المال باید اینجور هدر برود چرا مدیر کل راه و شهرسازی جوابگو نیست چه کسی چک سفید امضا به این مدیر داده که مطمئن هست در مسئولیت خودش هست و هر کاری هم بکند مشکلی ندارد.

از مدعی العموم انتظار داریم، از سازمان بازرسی انتظار داریم به این قضیه ورود کنند.

تمام کسانی که در این پروژه سهل انگاری کردند و نظارت نکردند و باعث هدر رفت بیت المال شدند و خسارات جانی و مالی بر مردم تحمیل کردند خیانت کردند.

چرا باید دوستان در راهداری جور بی تدبیری مسئولان راه و شهرسازی را بکشند.

از استاندار محترم انتظار داریم با مدیران این چنینی برخورد کنند تا درس عبرتی باشد برای دیگران که نسبت به بیت المال این اندازه بی تفاوت نباشند.

انتخابات یک فرصت مهم اجتماعی است، در‌ واقع انتخابات فرصت انتخاب ایده‌هاست.

امروز تحول‌گرایی و ارائه ایده‌های تحولی یک شرط لازم حرکت اجتماعی و افزایش مشارکت سیاسی است. آنچه امروز نیازمند آن هستیم، حل مشکلات به‌واسطه یک ایده تحولی همه‌جانبه و پویاست و این ایده است که آینده ایران قوی را می‌سازد.

ضمن حضور حداکثری در انتخابات و دعوت به حضور حداکثری کسانی را انتخاب کنید که تحول را، نه در شعار که در عمل بشناسد، باور داشته باشند و برای شکوفایی آن ایده‌های تحول‌آفرین تلاش کنند.
حملات نظامی بامداد امروز آمریکا و انگلیس به چند شهر یمن اقدامی خودسرانه، نقض آشکار تمامیت ارضی یمن و نقض قوانین و مقررات بین‌المللی است.

این حملات خودسرانه نتیجه‌ای جز دامن‌زدن به ناامنی و بی‌ثباتی در منطقه نخواهد داشت.

از جامعۀ جهانی می‌خواهیم با واکنش‌ها و اقدامات مسئولانه، از گسترش دامنه‌های جنگ، بی‌ثباتی و ناامنی در منطقه جلوگیری کنند.

البته انصار الله یمن پاسخ کوبنده و پشیمان کننده خواهند داد
عظمت ماه رجب به‌واسطه اموری است که در این ماه واقع شده است. اموری که در این ماه واقع شده، در ماه‌های دیگر نیست؛ لذا عبادت در این ماه، با عبادت‌ در ماه‌های دیگر متفاوت است.

از اعمال بسیار مبارک این ماه که بحمد الله در جامعه به‌ویژه در بین جوانان رونق گرفته است، آئین معنوی اعتکاف است.

این آئین نیکوی سالکان و صالحان، به برکت خون شهیدان والاهمّت انقلاب اسلامی ایران، از قلمرو سیره‌ای عالمان و فاضلان حوزه‌های علمیه و عابدان و زاهدان برخی از مساجد شهرها، فراتر رفته و فرهنگی عمومی شده و در میان نسل جوان خداجو به‌گونه‌ای رونق گرفته که مساجد جامع شهرها، برای خیل عظیم تشنگان جام معرفت و قرب الهی در ایام اعتکاف گنجایش ندارند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

سه × سه =