۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 11892
  • 26 دسامبر 2023 - 10:27
  • 88 بازدید
  • ارسال توسط :
از شهرداری خواستار رنگ آمیزی پایه چراغ های معابر سطح شهر هستیم
رئیس اداره برق بخش سوق:

از شهرداری خواستار رنگ آمیزی پایه چراغ های معابر سطح شهر هستیم

باتوجه به اینکه شهرداری سوق در تامین روشنایی معابر و همچنین در تعمیر و خدمات بلوارهای شهر نقشی ندارد خواستار رنگ آمیزی پایه های روشنایی معابر هستیم و یقینا بدون شک با تصمیم و شروع اقدام آن مدیریت توزیع برق شهرستان جهت تجهیزات بالابر نیسانی و همچنین بالابر تا ارتفاع ۱۶ متر را همکاری می نماید.

 

به گزارش خبرنگارساورزنیوز؛حمید عزیزی، رئیس اداره برق بخش سوق در این‌باره بیان کرد: حدود ۹۷ درصد از چراغ ها و لوازم آن، پایه و شبکه تغذیه کننده چراغ ها و سایر تجهیزات روشنایی معابر بلوار ها، خیابان ها و کوچه ها و همچنین تعمیرات و خدمات آن بر عهده مدیریت توزیع برق شهرستان کهگیلویه است.

وی گفت:باتوجه به اینکه شهرداری سوق در تامین روشنایی معابر و همچنین در تعمیر و خدمات بلوارهای شهر نقشی ندارد خواستار رنگ آمیزی پایه های روشنایی معابر هستیم و یقینا بدون شک با تصمیم و شروع اقدام آن مدیریت توزیع برق شهرستان جهت تجهیزات بالابر نیسانی و همچنین بالابر تا ارتفاع ۱۶ متر را همکاری می نماید.

عزیزی افزود: فرآیند زیباسازی بخشی از آن رنگ آمیزی پایه چراغ های بلوار روشنایی معابر در شهر از ورودی تا خروجی آن خلاصه می شود که می تواند در روحیه شهروندان تاثیر بسزایی داشته باشد.

عزیزی در پایان بیان کرد: تأمین امنیت در جهت روشنایی، رفاه و ایجاد شرایط کاری مناسب برای شهروندان، یکی از مهم ترین اهداف کاری مدیریت توزیع برق شهرستان (مهندس سیدحسین عادلی نسب)است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

یک × 4 =