۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
اتمام حجت مردم اهالی خیابان امام خمینی ره با مسئولان بهمئی / آقایان مسئول تکلیف ما را روشن کنید

اتمام حجت مردم اهالی خیابان امام خمینی ره با مسئولان بهمئی / آقایان مسئول تکلیف ما را روشن کنید

سامان خوبی زاده: دسترسی آسان به اینترنت و تلفن همراه در حالی از نیازهای اساسی مردم به شمار می‌رود که این روزها سیگنال‌ها در شهرستان بهمئی در منطقه خیابان های امام خمینی ره به مقصد نمی‌رسد.   قطع مداوم اینترنت و مشکل آنتن‌دهی موبایل باعث شده تا مردم با چالش‌ها فراوانی دست‌وپنجه نرم کنند.   […]

سامان خوبی زاده: دسترسی آسان به اینترنت و تلفن همراه در حالی از نیازهای اساسی مردم به شمار می‌رود که این روزها سیگنال‌ها در شهرستان بهمئی در منطقه خیابان های امام خمینی ره به مقصد نمی‌رسد.

 

قطع مداوم اینترنت و مشکل آنتن‌دهی موبایل باعث شده تا مردم با چالش‌ها فراوانی دست‌وپنجه نرم کنند.

 

در همین راستا مردم ساکن خیابان امام خمینی ره بهمئی از خدمات‌ دهی نامناسب مخابرات ابراز گلایه کرده و خواستار رسیدگی به این وضعیت شده و گفتند: در حالی دسترسی به اینترنت نیاز اساسی و کاربردی همگان است که به‌جای ارتقای باند در این خطه شاهد سرعت لاک‌پشتی آن هستیم و به نظر می‌رسد مشکل اینترنت و آنتن‌دهی موبایل قابل‌رفع نیست.

 

اهالی این منطقه با بیان اینکه قطعی مدام اینترنت و اختلال در خطوط ارتباطی باعث کلافگی مردم شده است، گفتند: مسئولان مربوطه باید دراین‌رابطه چاره‌اندیشی کنند، تاکنون وعده‌هایی از سوی مسئولان جهت بهبود وضعیت اینترنت داده شده که تابه‌حال اقدام عملی صورت نگرفته است و خواستن که تکلیف آنها روشن شود.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

17 + 8 =