۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 10611
  • 27 اکتبر 2023 - 20:42
  • 226 بازدید
  • ارسال توسط :
اتحاد جهان اسلام و مردم آزاده دنیا یک گام مهم برای ظهور امام عصر و نابودی اسرائیل است
خطیب جمعه چرام:

اتحاد جهان اسلام و مردم آزاده دنیا یک گام مهم برای ظهور امام عصر و نابودی اسرائیل است

همانطور که با ظهور داعش، که تمام آن شر بود اما خداوند خیر در آن نهفته بود و قدرت مقاومت شکل گرفت و تیپ های مقاومت از پاکستان ،افغانستان ،سوریه ،عراق و..شکل گرفت و ظرفیت مقاومت را بروز کرد و در جنگ جهانی که استکبار کمک کار داعش بود شکست خوردند. قطعا اتحاد جهان اسلام و مردم آزاده دنیا یک گام مهم برای ظهور امام عصر ع و نابودی اسراییل است.

به گزارش ساورزنیوز، حجت الاسلام سید نورالله افشار در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر چرام گفت: يكي از نشانه هاي تقوا ، شكر نعمت است و در همه حال بايد شاكر نعمت هاي الهي باشيم و امروزه نظام جمهوري اسلامي ايران نعمتي بزرگ است و بايد شكر گذار اين نعمت باشيم.
امام جمعه چرام با بیان اینکه چرا عملیات طوفان الاقصی شکل گرفت، افزود: علتش چند دهه کشتار و تحقیر فلسطین ها است. نتانیاهو با کفش وارد محراب مسجد الاقصی شد. قران ها را آتش زدند. منطقه بسته نظامی در شهرک های محل سکونت فلسطینی ها درست کردند و اجازه ورود و خروج به مردم فلسطینی را نمی دهند و چقدر زنان بارداری که به خاطر عدم اجازه خروج از شهرک در کنار جاده از بین رفتند یا فرزندان خویش را متولد کردند و این فرزندان جیل الحاجز نام گذاری شده است.
وی با بیان اینکه جهانبینی قران درباره ی این حوادث و اتفاقات تلخ را چگونه باید دید، ادامه داد: قران فرمود چه بسا حوادث تلخی که خیر شما در آن نهفته است. همانطور که با ظهور داعش، که تمام آن شر بود اما خداوند خیر در آن نهفته بود و قدرت مقاومت شکل گرفت و تیپ های مقاومت از پاکستان ،افغانستان ،سوریه ،عراق و..شکل گرفت و ظرفیت مقاومت را بروز کرد و در جنگ جهانی که استکبار کمک کار داعش بود شکست خوردند. قطعا اتحاد جهان اسلام و مردم آزاده دنیا یک گام مهم برای ظهور امام عصر ع و نابودی اسراییل است.
افشار در خصوص علت بمباران غزه و مناطقی مثل بیمارستان ها و مساجد گفت: در روز هشتم جنگ اعلام شد، تا این لحظه بیش از ۶ هزار تن بمب بر سر مردم غزه فرو ریخته شده که چیزی معادل یک چهارم یک بمب اتمی است». با احتساب بمب‌های ریخته شده در ادامه جنگ می‌توان نتیجه گرفت که صهیونیست‌ها تاکنون معادل یک بمب اتمی را بر سر مردم غزه ریخته‌اند.
وی ادامه داد: صهیونیست ها به دنبال این هستند که ساکنین غزه را به سرزمین سینا در مصر و سپس به بخشی از اردن منتقل کنند. آنها تصور می‌کنند با حمایت آمریکا چنین سناریویی را پیش برند و قدس را کاملا یهودی نمایند.
افشار با بیان اینکه تحرک دستگاه دیپلماسی ایران در حمایت از مظلوم خوب بوده است، گفت: دیدارها و تماس های مکرر ریس جمهور و وزیر امور خارجه قابل تقدیر است. قطعا فضای ضد استکباری ایحاد شده ی در دنیا بخش اصلی آن مرهون تلاش های ایران مقتدر است.
وی افزود: هیئت پارلمانی جمهوری اسلامی ایران به ریاست حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری نایب‌رئیس ‌مجلس که برای شرکت یکصدوچهل و هفتمین نشست اتحادیه بین‌المجالس جهانی با شعار «اقدامات پارلمانی در جهت صلح، عدالت و ایجاد نهادهای قوی» و حضور در کمیته‌ها و برنامه‌های جانبی از ۱ تا ۵ آبان سال جاری در کشور آنگولا حضور یافته بود، دوشنبه‌شب گذشته در مراسم افتتاحیه این اجلاس شرکت کرد، دبیرکل اتحادیه بین‌المجالس آسیایی به ایراد سخن پرداخت و پس از آن دوارتو پاچکو رئیس ‌اتحادیه بین‌المجالس جهانی سخنرانی کرد که در آن نسبت به تحولات اخیر موضع یکجانبه به نفع رژیم صهیونیستی اتخاذ کرد و گروه مقاومت فلسطین را یک گروه تروریستی عنوان کرد و در پی این اظهارات هیئت پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و بسیاری از کشورها محل نشست را به نشان اعتراض ترک کردند.
افشار با بیان اینکه نکته مهم تحولات این روزهای غرب آسیا ، تغییر موازنه قدرت است، عنوان کرد: آمریکا و صهیونیست ها که پنجه در پنجه قدرت هایی مثل شوروی و چین می انداخت و با موفقیت عقب می راند، حالا حریف خطرناک خود را مقاومت یمن و فلسطین می یابد و ناچار، وارد مصاف با آنها می شود و طبعا ضربه پذیر می شود و تازه هنوز ایران به طور مستقیم وارد جنگ نشده است.
وی ادامه داد: جکسون هینکل فعال سیاسی رسانه ای آمریکایی در یک توییت نوشت امپراتوری آمریکا در حال فرو پاشی است.
انتهای پیام/

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

14 − 8 =