۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
بزرگترین دستاورد گوشمالی اسرائیل چه بود؟

بزرگترین دستاورد گوشمالی اسرائیل چه بود؟

صدور فرهنگ مقاومت به سراسر جهان و زمینه سازی قیام مستضعفان و نیاز به ظهور امام الهی است.

انقلاب اسلامی از اولِ راه مشخص کرد که به دنبال ایجاد تمدن نوین اسلامی و زمینه سازی ظهور است و به ناچار در این راه ، نفی سلطه بیگانگان و به بند کشانندگانِ انسان است.

امام(ره) نیز میفرمایند که این اول کار شماست و تا شکل گیری تمدن اسلامی و ظهور حضرت یار ، بین ما و شما(آمریکا به عنوان پرچم دار تمدن غرب) درگیری خواهد بود و این شروع تحقیر آمریکاست….

به گزارش پایگاه خبری ساورز نیوز؛نماینده ولی فقیه در شهرستان کهگیلویه بیان کردند درست است که تحلیل گران ده ها دستاورد ذکر کرده اند اما من بطور ویژه به یک مورد اشاره میکنم. با این ضرب شستِ جمهوری اسلامی ، قدرت نرم ما، منطق ما و گفتمان ما در سراسر دنیا گسترش چشم گیری یافت.

همانی که امام (ره) فرمودند صدور_انقلاب و صدور فرهنگ انقلاب و مقاومت، به معنای درگیر شدن ملت های آزادی خواه با استکبار جهانی و ایادی اوست…

ملت ها به برکت صدور فرهنگ انقلابی زنده میشوند و به قلب استکبار میزنند نه اینکه گروه های نیابتی ایران اند… از طرفی بصورت فطری، ملت ها در جهت مبارزه با ظالمان، نیاز به رهبری الهی را لمس خواهند کرد.. و اجتماع این ملل بر روی احساس نیاز به رهبری الهی، همان است که در شرایط ظهور حضرت حجت (عج) ذکر شده است.

 بدین صورت میتوان نتیجه گرفت که دستاورد ویژه ما، صدور فرهنگ مقاومت به سراسر جهان و زمینه سازی قیام مستضعفان و نیاز به ظهور امام الهی است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

سه × پنج =