۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
در حمله اسرائیل به ایران شش نفر به شهادت رسیدند

در حمله اسرائیل به ایران شش نفر به شهادت رسیدند

ساعاتی پیش رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی و اقامتگاه سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه حمله کرد.

شبکه تلویزیونی دولتی الاخباریه سوریه امروز دوشنبه گزارش داد که رژیم صهیونیستی به ساختمانی در جنوب غربی دمشق حمله کرده است.

به گزارش ساورز نیوزبه نقل از همشهری آنلاین، سفیر ایران در سوریه از شهادت پنج تا ۷ نفر در پی حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق خبر داد.

«حسین اکبری» سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه روز دوشنبه، با بیان این‌که در جریان حمله هوایی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق بین پنج تا ۷ نفر به شهادت رسیده‌اند، گفت: «در حال حاضر نمی‌توانم آمار دقیقی در مورد تعداد شهدا اعلام کنم و تا زمان پایان آواربرداری باید صبر کنیم تا آمار دقیق به دست آید».

این دیپلمات ارشد جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه «ساختمان کنسولگری ایران در دمشق توسط جنگنده‌های اف-۳۵ و با ۶ موشک مورد حمله قرار گرفته است»، ادامه داد: «من در محل کار خودم در سفارت بودم و از اتاق خودم دیدم که به ساختمان خسارت وارد شد. اولین بار نیست که رژیم صهیونیستی علیه دیپلمات‌ها اقدام به جرم و جنایت می‌کند و تاکنون این رژیم جرم و جنایت زیادی علیه دیپلمات‌ها انجام داده است».

اکبری که در جمع خبرنگاران در مقابل سفارت ایران در دمشق سخن می‌گفت، اعلام کرد: «در جریان این حمله تعدادی از همکاران ما و مستشاران نظامی که در ساختمان حضور داشتند به شهادت رسیدند که اسامی آن‌ها را بعدا اعلام می‌کنیم».

او با اشاره به اینکه «در طول ۶ ماه گذشته شاهد جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین و همچنین سوریه بوده‌ایم»، گفت: «امروز نیز صهیونیست‌ها این جنایت را انجام دادند و ساختمان کنسولگری ایران که در کنار سفارت قرار دارد را مورد حمله قرار دادند».

سفیر ایران در ادامه و در پاسخ به سوال‌ها تاکید کرد که در حال حاضر نمی‌تواند آمار دقیقی از تعداد شهدای این حمله تروریستی اعلام کند و باید تا پایان آواربرداری در این زمینه صبر کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

شش + 14 =