۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
افراد واجد شرایط در استان چه تعداد هستند

افراد واجد شرایط در استان چه تعداد هستند

سر نوشت استان در دست 584 هزار نفر واجد شرایط رای دادن

به گزارش  ساورز نیوز به نقل ازعصر دنا، جواد هاشمی گفت: ۵۸۴ هزار نفر واجد شرایط در انتخابات هستند که از این تعداد ۳۲ هزار نفر رای اولی بوده و برای اولین بار پای صندوق های رای حاضر می شوند.

وی با بیان اینکه رعایت اخلاق انتخاباتی باید محور اصلی فعالیت داوطلبان انتخاباتی در استان باشد، افزود: روند انتخابات در این استان به خوبی در حال انجام است شور انتخاباتی در همه نقاط استان وجود دارد و داوطلبان در حال معرفی خود و ارائه برنامه هستند.

هاشمی ادامه داد: همه ملزومات مورد نیاز در اختیار فرمانداری ها و بخشداری ها قرار گرفته است و آماده برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در روز جمعه ۱۱ اسفند هستیم.

رئیس ستاد انتخابات استان با بیان اینکه نامزدهای انتخاباتی از تشویش اذهان عمومی بپرهیزند، اضافه کرد: همه نامزدهای انتخاباتی را پای بند به آرمان های نظام، انقلاب و مسائل دینی می دانیم و توصیه می کنیم رفتارهای اخلاقی و دینی محور این افراد باشد.

وی عنوان کرد: به داوطلبان انتخابات مجلس دوازدهم توصیه می کنیم در فرصت باقی مانده تبلیغات از تخریب همدیگر خودداری کنند و تنها به معرفی خود و ارائه برنامه بپردازند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

دو × یک =