۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 1988
  • 11 جولای 2022 - 22:25
  • 227 بازدید
  • ارسال توسط :
  • نویسنده : کریم سبزی پور
با حضور معاون عمرانی استاندار ؛ ششمین جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران زمین در یاسوج افتتاح شد / نمایشگاه دائمی عشایر در استان کهگیلویه و بویراحمد ایجاد و راه اندازی شود

با حضور معاون عمرانی استاندار ؛ ششمین جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران زمین در یاسوج افتتاح شد / نمایشگاه دائمی عشایر در استان کهگیلویه و بویراحمد ایجاد و راه اندازی شود

  ششمین جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران زمین در یاسوج آغاز شد . آیین افتتاحیه ششمین جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران زمین از یکشنبه شب با حضور دکتر حاجی زاده معاون عمرانی استاندار و مسئولان استانی به میزبانی یاسوج پایتخت طبیعت ایران با حضور ۱۵ استان عشایری در یاسوج برگزار می‌شود. کیامرث حاجی زاده، معاون […]

 

ششمین جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران زمین در یاسوج آغاز شد .

آیین افتتاحیه ششمین جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران زمین از یکشنبه شب با حضور دکتر حاجی زاده معاون عمرانی استاندار و مسئولان استانی به میزبانی یاسوج پایتخت طبیعت ایران با حضور ۱۵ استان عشایری در یاسوج برگزار می‌شود.

کیامرث حاجی زاده، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در مراسم افتتاح این جشنواره که در پارک ولایت یاسوج برگزار شد، گفت: ۹۰ درصد عرصه های استان کهگیلویه و بویراحمد را جنگل تشکیل می دهد.

وی افزود: عشایر ما در طول تاریخ نشان دادند در دفاع از ایران پیش قدم هستند و در مقابل بیگانگان ایستادند و در مرزهای کشور عشایر مقابل متجاوزان ایستادند.

حاجی زاده اظهار کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد ۱۲ هزار خانوار عشایری با ۷۲ هزار نفر جمعیت عشایری دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: هر آنچه ایرانی ها به آن می نازند و هر صفات خوب است از کوچ سرچشمه می‌گیرد.

حاجی زاده تصریح کرد: باید نمایشگاه دائمی عشایر در استان کهگیلویه و بویراحمد در شهر یاسوج ایجاد و راه اندازی شود.

وی ادامه داد: از دستگاههایی که برای برگزاری این جشنواره همکاری و مساعدت داشتند تشکر می کنم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: سنت مهمانواری مردم استان کهگیلویه و بویراحمد برای همه مسافران و گردشگران طی چند روز برگزاری جشنواره به نمایش گذاشته شود و ملموس باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

18 − 16 =