۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 17404
  • 18 آوریل 2024 - 21:00
  • 68 بازدید
  • ارسال توسط :
آنتن دهی ضعیف تلفن همراه صدای مردم بهمئی را درآورد

آنتن دهی ضعیف تلفن همراه صدای مردم بهمئی را درآورد

ضعف آنتن دهی منجر به اخلال در کسب وکار و حتی تماس های اورژانسی در بهمئی شد

به گزارش سامان خوبی زاده: یکی از مطالبات مردم که در گفتگو با خبرنگار این پایگاه مطرح شد، قطعی مکرر تلفن همراه در شهر لیکک است..

صادق یکی از اهالی خیابان هفت تیر شهر لیکک در گفتگو با خبرنگار میدانی ما و انتقاد از عدم آنتن دهی تلفن همراه در این منطقه گفت: اهالی این محله اگر دچار مشکلاتی از جمله بدحالی و نیاز فوری به امکانات اورژانسی داشته باشند نمی‌دانند به خاطر همراهی نکردن تلفن همراه در این زمان به کجا پناه بیاورند.

وی از مسئولان دست‌اندرکار خواست تا برای رفع این معضل چاره‌ای بیندیشند.

فروشنده این خیابان اظهار کرد: به خاطر پوشش نداشتن تلفن همراه بیشتر مواقع دستگاه‌های کارتخوان با مشکل مواجه هستند و در کسب کار خلل ایجاد می‌شود.

سعید یکی از اهالی خیابان طالقانی در این خصوص به خبرنگار ما گفت: بروز چنین مشکلاتی باعث اختلال در انجام کارهای شهروندان شده و از آنجایی که این روزها دسترسی آسان به اینترنت سهم هر فرد است، فرزندان ما برای آموزش برخی از نیازهای درسی خود با مشکل مواجه شده که می طلبد مسئولان امر، دغدغه رفع این مشکل را داشته باشند.

گفتنی است اهالی خیابان‌های شریعتی،قدس هفت‌ تیر، طالقانی، اطراف پارک بانوان، مدرسه شهید ستمی و اطراف پمپ بنزین از قطعی مکرر اینترنت و تلفن همراه گلایه دارد.

با توجه به یکی از نیازهای مبرم امروز جامعه به اینترنت مسئولان مربوطه به فکر چاره‌ای اساسی برای این مناطق باشند.

 

در همین راستای بهرامی مدیرمخابرات شهرستان بهمئی درباره کیفیت نامطلوب آنتن دهی شبکه تلفن همراه در برخی از نقاط شهر‌ گفت: تلاش این است که مشکلات در زمینه آنتن دهی برطرف شود. ما به دنبال فراهم کردن زیرساخت‌های پرسرعت و با کیفیت برای مردم هستیم؛ فرقی هم نمی‌کند که در کدام نقطه شهر باشد.

بهرامی با توجه به اینکه سایت‌های همراه اول شهر لیکک پوشش مناسب آنتن دهی در بعضی نقاط شهر را ندارند گفت: پیرو پیگیری‌های متعدد خبرنگاران و تعدادی از شهروندان خیابان‌های قدس، شریعتی و مناطق اطراف دادگستری به فرمانداری و اداره مخابرات، سایت جدیدی جهت رفع مشکل در خیابان شریعتی توسط مدیریت محترم مخابرات و ارتباطات سیار استان مصوب، طراحی و ایجاد گردید.

وی گفت: کار ایجاد نصب دکل آن به اتمام رسید و انشاالله تا هفته‌های آینده مابقی تجهیزات نصب خواهد شد و شهروندان عزیز از این امکانات و خدمات جهت ارتباط مکالمه‌ای و اینترنتی بهره مند خواهند شد.

بهرامی افزود: همزمان با بهره‌برداری این سایت تلفن همراه یک دکل در روستای گچبلند افتتاح خواهد شد.

وی گفت: به دنبال نصب دکلی دیگر در روستای سیدصفی هستیم تا انشاالله در هیچ نقطه‌ای از شهرستان مشکل آنتن دهی نداشته باشیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

1 × 5 =