۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 17241
  • 14 آوریل 2024 - 11:19
  • 244 بازدید
  • ارسال توسط :
مراسم تودیع و معارفه رئیس کلانتری ۱۱ شهرستان بهمئی برگزار شد / تقدیر ویژه سرهنگ جمشیدی از عملکرد کلانتری ۱۱ بهمئی + جزئیات

مراسم تودیع و معارفه رئیس کلانتری ۱۱ شهرستان بهمئی برگزار شد / تقدیر ویژه سرهنگ جمشیدی از عملکرد کلانتری ۱۱ بهمئی + جزئیات

به گزارش سامان خوبی زاده: مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید و قدیم کلانتری ۱۱ فرماندهی انتظامی بهمئی با حضور فرمانده ، حفاظت ، بازرسی ، مدیران ستادی فرماندهی برگزار شد.   فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی در این نشست گفت: امنیت فردی، اجتماعی، اخلاقی و روحی جامعه از مهم‌ترین مسئولیت‌های نیروی انتظامی است که با […]

به گزارش سامان خوبی زاده: مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید و قدیم کلانتری ۱۱ فرماندهی انتظامی بهمئی با حضور فرمانده ، حفاظت ، بازرسی ، مدیران ستادی فرماندهی برگزار شد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی در این نشست گفت: امنیت فردی، اجتماعی، اخلاقی و روحی جامعه از مهم‌ترین مسئولیت‌های نیروی انتظامی است که با توسعه رویکرد جامعه محوری و جلب اعتماد مردم در تامین نظم و امنیت به‌خوبی ارائه خدمت کرده است.

سرهنگ فرزین جمشیدی افزود: تهدیدات دشمنان جمهوری اسلامی ایران به صورت مستمر وجود دارد و نیروی انتظامی با همکاری دستگاه‌های مربوطه و روحیه ملت شهید پرور توانسته در برابر تهدیدات دشمنان نظام ایستادگی کند.

وی گفت: دشمنان که از طریق جنگ سخت یاری مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نداشتند، در صدد هستند تا با ایجاد جنگ نرم و هدف قراردادن اصل دین و ترویج بی‌بندوباری و کشف حجاب به‌دنبال ایجاد ناامنی باشند، اما به لطفت خدا وند و برکت خون شهدا تا کنون این دشمنی‌ها خنثی شده است.

مقام ارشد انتظامی شهرستان بهمئی با اشاره به انتصاب رئیس کلانتری ۱۱ شهرستان بهمئی ‌گفت: با توجه به بازنشستگی سروان طیب رئیس کلانتری ، و این جایگاه بسیار مهم ، باید هر چه زودتر رئیس جدیدی برای این جایگاه معرفی می شد که با توجه به توانمندی و شایستگی های سروان دهبان نژاد ، وی به عنوان رئیس جدید کلانتری ۱۱ شهرستان بهمئی منصوب شد.

وی  ادامه داد: سبز پوشان نیروی انتظامی بهمئی تا آخرین لحظات از جان و ناموس مردم دفاع خواهند کرد.

جمشیدی در پایان هم به هنجار شکنان و ارازل اوباش هشدار قاطع داد و برای آنها خط و نشان کشید گفت: پلیس در خصوص امنیت با هیچ کس تعارف ندارد و با هر گونه نا امنی برخورد قانونی خواهند داشت.

 

رئیس جدید کلانتری ۱۱ شهرستان بهمئی گفت: مدیون شهدا هستیم و باید راه آنها را ادامه دهیم که این امر بیشتر در امنیت و خدمت کردن خلاصه می‌شود.

سروان عبدالرحمن دهبان نژاد اضافه کرد: عهد می‌بندم با همکارانم در کنار سایر مسئولان از هیچ کوششی تا پای جان دریغ نکنیم، ما خدمتگزار مردم هستیم و بیشترین ارتباط را با مردم داریم.

وی گفت: امنیت جامعه و شهرستان بهمئی حاصل تلاش های نیروهای انتظامی است، که امروز کشورمان و این شهرستان از امنیت خوبی برخوردار است.

رئیس جدید کلانتری ۱۱ شهرستان بهمئی با اشاره به اینکه خادم مردم هستم و از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد افزود: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پلیس جامعه محور است و یکی از اهداف نیروی انتظامی رسیدن به پلیس تراز انقلابی است که همان خدمت گذاری به مردم و برقراری امنیت و آرامش در جامعه است.

 

 

بنا بر پیشنهاد سرهنگ “فرزین جمشیدی” فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی و طی حکمی از سوی “سردار کیقباد مصطفایی” فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد ، ( سروان عبدالرحمن دهبان نژاد ) به عنوان رئیس کلانتری ۱۱ شهرستان بهمئی منصوب شد.

سروان عبدالرحمن دهبان نژاد متولد ۱۳۵۴ از افسران با سابقه و توانمند ستاد فرماندهی انتظامی بهمئی است وی در استان های خوزستان ، تهران ، بوشهر و شهرستان لنده خدمت کردند وی ۷ سال رئیس نیروی انسانی ستاد فرماندهی شهرستان لنده و افسر ساعی ( نمونه ) سال ۱۴۰۰ را در کارنامه خود به ثبت رساند.

وی جایگزین سروان حسین طیب میشود که ایشان بازنشسته شدند‌.

 

خبرنگار سامان خوبی زاده

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

4 × 4 =