۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 16891
  • 04 آوریل 2024 - 9:28
  • 95 بازدید
  • ارسال توسط :
پیام دعوت مدیر آموزش پرورش شهرستان بهمئی از عموم مردم و فرهنگیان و دانش آموزان برای حضور پر شور در راهپیمایی روز قدس + جزئیات

پیام دعوت مدیر آموزش پرورش شهرستان بهمئی از عموم مردم و فرهنگیان و دانش آموزان برای حضور پر شور در راهپیمایی روز قدس + جزئیات

به گزارش سامان خوبی زاده: مدیریت آموزش وپرورش شهرستان، با صدور پیامی از جامعه فرهنگی و آحاد مردم شهرستان، برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد. متن کامل این پیام به شرح ذیل است:   بسمه تعالی   روز قدس، روز حیات اسلام است. امام خمینی (ره) حضرت امام خمینی(ره) در سال ۱۳۵۸ در […]

به گزارش سامان خوبی زاده: مدیریت آموزش وپرورش شهرستان، با صدور پیامی از جامعه فرهنگی و آحاد مردم شهرستان، برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد. متن کامل این پیام به شرح ذیل است:

 

بسمه تعالی

 

روز قدس، روز حیات اسلام است. امام خمینی (ره)

حضرت امام خمینی(ره) در سال ۱۳۵۸ در آخرین جمعه ماه رمضان در پیامی ضمن یاداوری کردن خطر اسرائیل غاصب به جهانیان و با نامگذاری (روز قدس) از همه مسلمانان ایران و جهان خواست در این روز همبستگی خود را در حمایت از «حقوق مردم مسلمان فلسطین» به نمایش بگذارند.

 

روز جهانی قدس، میراث ماندگار و گران‌بهای امام راحل(ره)، روز اتحاد امت اسلام، روز شکست «معامله قرن» و روز تثبیت آرمان و جود فلسطین است.

از این رو، از همۀ مردم شهرستان بهمئی و جامعه فرهنگی، دعوت می‌شود تا همچون گذشته، همگام و همدل با مردم مظلوم فلسطین با شرکت پرشور و حماسی خود در راهپیمایی روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، بار دیگر کینه و انزجار خود را علیه رژیم اشغالگر قدس ابراز نمایند.

مسعود فرح بخش در این پیام آورده است: حمایت جمهوری اسلامی ایران از حیات فلسطین، از همان روزهای نخست پیروزی انقلاب اسلامی، رویاهای رژیم صهیونیستی و حامیان پلید آنان را باطل ساخت.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران و همشهریان عزیز و گرامیداشت روز جهانی قدس، با توجه به شرایط مردم مظلوم فلسطین از جامعه فرهنگی ،و عموم مردم به ویژه از دانش آموزان عزیز، دعوت می نمایم همچون سالیان گذشته ، همگام با سایر اقشار ملت فهیم و خداجوی ایران اسلامی ، در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کرده و با حضور گسترده، پرشکوه و حداکثری خود، بار دیگر ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل (ره) و پیروی از رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) حمایت خود را از مبارزات اسلامی و حق‌طلبانه ملت مظلوم فلسطین در راه رهایی قدس شریف به گوش جهانیان برسانند.

 

مسعود فرح بخش

مدیریت آموزش وپرورش شهرستان بهمئی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

چهار − 1 =