۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 16536
  • 03 آوریل 2024 - 1:07
  • 63 بازدید
  • ارسال توسط :
از آمادگی پلیس برای برگزاری هر چه با شکوه راهپیمایی روز قدس تا کاهش جرائم در بهمئی + جزئیات

از آمادگی پلیس برای برگزاری هر چه با شکوه راهپیمایی روز قدس تا کاهش جرائم در بهمئی + جزئیات

به گزارش سامان خوبی زاده: فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی در نشست هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز قدس و عید سعید فطر گفت: امسال همچون سال های گذشته پلیس در کنار مردم بود و همیشه در آماده باش کامل بود. سرهنگ فرزین جمشیدی با اشاره به روز ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ افزود: امسال هیچگونه مورد فوتی و یا […]

به گزارش سامان خوبی زاده: فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی در نشست هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز قدس و عید سعید فطر گفت: امسال همچون سال های گذشته پلیس در کنار مردم بود و همیشه در آماده باش کامل بود.

سرهنگ فرزین جمشیدی با اشاره به روز ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ افزود: امسال هیچگونه مورد فوتی و یا مورد مشکوکی نداشیم و ضمن رصد تمام شهرستان ، مردم در امنیت کامل بودند.

وی با اشاره به شب های قدر خاطر نشان کرد: پلیس از اوایل شروع برنامه های هیئات مذهبی در کنار مردم و عزا دار بود که الحمدالله هم شب های قدر با تلاش ویژه پلیس در امنیت و آرامش کامل برگزار شد.

مقام ارشد انتظامی شهرستان بهمئی از آمادگی کامل برای برگزاری هر چه با شکوه راهپیمایی روز قدس خبر داد و گفت: پلیس در کنار مردم است و روز قدس در امنیت کامل برگزار خواهد شد.

وی در پایان از کاهش جرائم خبر داد و افزود: جرائم در شهرستان به شدت کاهش یافت که این اقدام به همت پرسنل عزیز انتظامی صورت گرفت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

سه × دو =