۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 16408
  • 30 مارس 2024 - 9:15
  • 139 بازدید
  • ارسال توسط :
بازدید سر زده جانشین فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی از پاسگاه های ممبی و سرآسیاب یوسفی / از توصیه ها تا تقدیر از عملکرد ها + جزئیات و تصاویر

بازدید سر زده جانشین فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی از پاسگاه های ممبی و سرآسیاب یوسفی / از توصیه ها تا تقدیر از عملکرد ها + جزئیات و تصاویر

به گزارش سامان خوبی زاده: جانشین فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی از پاسگاه ها بازدید کردند. در این بازید سرهنگ مهدی احمدی نژاد جانشین فرماندهی انتظامی، سرگرد فایز احمد زاده رئیس پلیس پیشگیری ، سروان حبیب رونده جانشین بازرسی ،ستواندوم ارجمند نماینده عقیدتی سیاسی حضور داشتند‌ و از نزدیک از پاسگاه های ممبی و سراسیاب یوسفی […]

به گزارش سامان خوبی زاده: جانشین فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی از پاسگاه ها بازدید کردند.

در این بازید سرهنگ مهدی احمدی نژاد جانشین فرماندهی انتظامی، سرگرد فایز احمد زاده رئیس پلیس پیشگیری ، سروان حبیب رونده جانشین بازرسی ،ستواندوم ارجمند نماینده عقیدتی سیاسی حضور داشتند‌ و از نزدیک از پاسگاه های ممبی و سراسیاب یوسفی بازدید داشتند.

 

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی امنیت را اساسی‌ترین نیاز بشر دانست و از تلاش‌های شبانه روزی پرسنل نیروی انتظامی در برقراری امنیت جامعه قدردانی کرد.

سرهنگ مهدی احمدی نژاد با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی یکی از ستون‌های استوار امنیت در کشور است، افزود: اگر ستون‌های امنیت را در چند شاخه تعریف کنیم، یکی از شاخه‌های اصلی و تاثیرگذار آن نیروی انتطامی است.

این مقام انتظامی بهمئی بیان کرد: با عمل و اخلاقی که در بین جان بر کفان نیروی انتطامی بودیم، شاهد امنیت روانی مناسب در جامعه هستیم و عامل آن پیشتیبانی مردم بوده که سبب مشارکت اقشار مختلف شده است.

سرهنگ احمدی نژاد از بازدید سر زده نوروزی از پاسگاه های ممبی و سرآسیاب یوسفی خبر داد و گفت: این بازدید به منظور برسی عملکرد پاسگاه ها و تبریک سال نو و توصیه های نوروزی انجام شد.

وی در پایان از عملکرد پاسگاه های ممبی و سرآسیاب یوسفی تقدیر و تشکر کرد‌.

 

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی شهرستان بهمئی گفت: پلیس در ایام نوروز با تلاش مضاعفی در حال خدمت رسانی به شهروندان است که این مهم به خوبی در شهرستان بهمئی مشهود است.

سرگرد فایز احمد زاده ضمن تبریک فرا رسیدن سال ۱۴۰۳ و تقارن آن با بهار قرآن از تلاش‌های شبانه روزی کارکنان این پلیس قدردانی کرد و اظهار داشت: تأمین نظم و امنیت مطلوب در سطح جامعه موجب ارتقای احساس امنیت می‌شود و شهروندان با خاطر طیب و آسوده به سفرهای نوروزی می‌روند.

وی بیان کرد: با تلاش مجاهدانه و خلاقانه همکاران عزیز و گرانقدرم در شهرستان بهمئی شاهد توفیقات بسیار ارزشمندی در تأمین نظم و امنیت و پیشگیری از وقوع جرایم، کشف و دستگیری مجرمان و برقراری نظم و امنیت مطلوب بودیم که همگی حاصل ایثار و باور قلبی به خدمتگزاری مردم است.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی شهرستان بهمئی در پایان تصریح کرد: ارزش کار و فعالیت شبانه روزی پلیس در راستای برقراری نظم و امنیت کشور، از لحاظ معنوی بسیار ارزشمند است و اجر و پاداش اخروری آن کمتر از دیگر فضلیت های معنوی نیست و در واقع در سایه امنیت سایر فعالیت‌های دیگر معنا پیدا می‌کند.

خبرنگار: سامان خوبی زاده

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

سیزده + 1 =