۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 16326
  • 30 مارس 2024 - 1:27
  • 32 بازدید
  • ارسال توسط :
بررسی شرایط مدارس کانکسی حوزه بنه پیر + تصاویر

بررسی شرایط مدارس کانکسی حوزه بنه پیر + تصاویر

به گزارش سامان خوبی زاده: سید رضا حسینی نیک مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه حجت الاسلام علی وحدانی فر امام جمعه شهر دهدشت و مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی و هیئت همراه از مدارس کانکسی حوزه بنه پیر در حوزه رودتلخ بازدید و از نزدیک در جریان […]

به گزارش سامان خوبی زاده: سید رضا حسینی نیک مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه حجت الاسلام علی وحدانی فر امام جمعه شهر دهدشت و مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی و هیئت همراه از مدارس کانکسی حوزه بنه پیر در حوزه رودتلخ بازدید و از نزدیک در جریان شرایط این مدارس قرار گرفتند.

 

حسینی نیک در بازدید از این مدارس گفت: با توجه به اینکه چنین مدارسی به لحاظ ایمن بودن در شرایطی نیستند که برای دانش آموزان ایمنی لازم را داشته باشند قول مساعد می دهیم که با برگزاری جلسات با خیرین، برای ساخت مدرسه در این منطقه تلاش و رایزنی کنیم.

 

وی افزود: تمام تلاش خود را برای خدمت به دانش آموزان این دیار انجام خواهیم داد.

 

حجت الاسلام وحدانی فر هم با توجه به اینکه در این حوزه متولد شده اند و متعلق به این منطقه هستند، احساس تکلیف کردند و تمام تلاش خود را برای خدمت به مردمان این منطقه انجام می دهند.

 

وی در این بازدید خطاب به مدیر کل نوسازی گفت: دانش آموزان و مردمان این منطقه شایسته ی خدمت هستند و از شما انتظار داریم که نهایت تلاش خود را به این منطقه داشته باشید و از هیچ کوششی دریغ نکنید.

 

مسعود فرح بخش مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی هم در حاشیه ی این بازدید گفت: از روزی که در این سمت قرار گرفته ایم تمام تلاش خود را برای تمامی حوزه های شهرستان انجام داده‌ایم و از هیچ کوششی دریغ نکرده ایم.

 

وی گفت: با توجه به محرومیت این منطقه به نسبت دیگر مناطق، نیاز هست که توجهات بیشتری شود.

 

فرح بخش به مدیر کل نوسازی استان تأکید کرد که توجه بیشتری به چنین مناطقی داشته باشد.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

14 + 11 =