۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 16273
  • 25 مارس 2024 - 22:13
  • 107 بازدید
  • ارسال توسط :
از برپایی غرفه های صنایع دستی تا استقبال بی نظیر مردم از مناطق گردشگری شهرستان بهمئی و یک تشکر ویژه از رئیس اداره میراث فرهنگی بهمئی + جزئیات و تصاویر

از برپایی غرفه های صنایع دستی تا استقبال بی نظیر مردم از مناطق گردشگری شهرستان بهمئی و یک تشکر ویژه از رئیس اداره میراث فرهنگی بهمئی + جزئیات و تصاویر

به گزارش سامان خوبی زاده: معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد و فرماندار و رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان بهمئی از غرفه های صنایع دستی در ورودی شهرستان بهمئی بازدید داشتند. معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از غرفه های شهرستان بهمئی گفت: برپایی […]

به گزارش سامان خوبی زاده: معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد و فرماندار و رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان بهمئی از غرفه های صنایع دستی در ورودی شهرستان بهمئی بازدید داشتند.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد
در بازدید از غرفه های شهرستان بهمئی گفت: برپایی چنین نمایشگاه‌هایی هم تبلیغ فرهنگ سنتی مردم و هم فروش محصولات کارآفرین را به دنبال دارد.

خانم بنهیا زاده بیان کرد: دولت همه جانبه از هنرمندان صنایع دستی حمایت می‌کند و همکاری‌های لازم را برای در اختیار قرار دادن فضای لازم چه در سطح استان و چه خارج از استان انجام خواهد داد.

این مسئول همچنین بیان کرد: در این غرفه.ها محصولات بومی محلی و صنایع دستی شامل گلیم ،جاجیم، گبه و… عرضه خواهد شد.

وی در پایان از زحمات رئیس اداره میراث فرهنگی بهمئی تقدیر و تشکر کرد‌.

فرماندار شهرستان بهمئی هم گفت: تعمیر سرویس‌های بهداشتی، تجهیز اردوگاه‌های گردشگری، ایجاد و توسعه زیرساخت‌های گردشگری در مناطق گردشگری شهرستان از جمله اقدامات رفاهی برای مسافران نوروزی است.

علی محمدی تصریح کرد: بر اساس آمار ثبت شده انجام شده تعداد افرادی که در نوروز امسال این شهرستان را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب می‌کنند بیش از سال‌های گذشته است.

وی با اشاره به غرفه صنایع دستی در شهرستان بهمئی ایجاد شده است گفت: حمات همه جانبه از فعالان عرصه صنایع دستی خواهیم کرد.

فرماندار شهرستان بهمئی در پایان از دستگاه‌های اجرایی ستاد خدمات سفر خاصه اداره میراث فرهنگی بهمئی تقدیر و تشکر کرد.

مجتبی صلاحی نژاد رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان بهمئی هم از آمادگی کامل مناطق گردشگری بهمئی برایاستقبال از گردشگران خبر گفت: بهمئی در آمادگی کامل هست و از اوایل نوروز ۱۴۰۳ استقبال بی نظیری از مناطق گردشگری بهمئی شد که همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به برپایی غرفه‌های عرضه صنایع‌دستی و سوغات محلی در این شهرستان، بیان کرد: برگزاری نمایشگاه‌ های صنایع‌دستی در ورودی شهر لیکک مرکز شهرستان نقش مهمی در معرفی ظرفیت‌های گردشگری و صنایع دستی این شهرستان به مسافران نوروزی دارد.

صلاحی نژاد در پایان از همکاری و همراهی ویژه مدیر کل اداره میراث فرهنگی استان و معاونین این اداره کل و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و امام جمعه و فرماندار و ستاد خدمات سفر تقدیر و تشکر کرد و گفت: دستگاه‌های اجرایی ستاد خدمات سفر، امکانات رفاهی و خدماتی بویژه در کنار مکان‌ های عمومی را برای آرامش مسافران نوروزی شهرستان فراهم کرده است.

خبرنگار ؛ سامان خوبی زاده 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

5 + 16 =