۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 16182
  • 20 مارس 2024 - 14:18
  • 744 بازدید
  • ارسال توسط :
پیام تبریک فرماندار شهرستان بهمئی به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز + یک خبر خوش برای مردم بهمئی

پیام تبریک فرماندار شهرستان بهمئی به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز + یک خبر خوش برای مردم بهمئی

به گزارش سامان خوبی زاده: علی محمدی فرماندار شهرستان بهمئی با صدور پیامی سال نو را تبریک گفت و دو خبر خوش را اعلام نمود‌‌.   بسم الله الرحمن الرحیم یا مقلّب القلوب و الابصار یا مدبر اللیل و النهار یا محوّل الحول و الاحوال حوّل حالنا الی احسن الحال حمد و سپاس خداوند کریم را […]

به گزارش سامان خوبی زاده: علی محمدی فرماندار شهرستان بهمئی با صدور پیامی سال نو را تبریک گفت و دو خبر خوش را اعلام نمود‌‌.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلّب القلوب و الابصار

یا مدبر اللیل و النهار

یا محوّل الحول و الاحوال

حوّل حالنا الی احسن الحال

حمد و سپاس خداوند کریم را که دیباچه‌ای دیگر از دفتر ایام را به روی ما گشود تا بار دیگر از خوان گسترده نعماتش بهره‌مند گردیم.

هم‌آوایی بهـار طبیعت با ایام پر خیر و برکت ماه رمضـان نویدبخش تولدی دوباره بوده و فرصتی است تا چشم سر و دل بگشاییم و با بهاری‌کردن روح و جان و اندیشه‌مان پنجره‌ای شویم رو به حقیقتی روشن از خدا.

اینجانب فرا رسیدن عید نوروز و آغاز سال ۱۴۰۳ که از سوی مقام معظم رهبری به نام ( جهش تولید با مشارکت مردم) نامگذاری شده است را به ملت ایران به ویژه مردم شریف شهرستان بهمئی تبریک و تهنیت گفته و امیدوارم سال نو برای همه هموطنان سرشار از موفقیت و سلامتی باشد.

 

فرماندار شهرستان بهمئی در ادامه در گفت و گو با خبرنگار ما از دو خبر خوش و مهم سخن به میان آورد و گفت: یکی از مطالبات مهم مردم شریف شهرستان بهمئی ایجاد پالایشگاه در این شهرستان است که صحبت های اولیه و رایزنی ها برای ایجاد پالایشگاه در این شهرستان صورت گرفت‌ که به زودی شاهد خبر های خوشی هستیم.

علی محمدی افزود: یکی از دیگر مطالبات مردم شهرستان بهمئی پروژه ابرسانی از سد کوثر به شهر لیکک است که این امید را به مردم میدهیم که در همین امسال ( ۱۴۰۳ ) این پروژه افتتاح میشود.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

شش + چهارده =