۞ امام علی (ع) :
هر که خیر جوید سرگردان نشود، و کسی که مشورت نماید پشیمان نگردد.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 16043
  • 16 مارس 2024 - 19:45
  • 648 بازدید
  • ارسال توسط :
اعضای جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی شهرستان بهمئی معرفی شدند + جزئیات

اعضای جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی شهرستان بهمئی معرفی شدند + جزئیات

به گزارش سامان خوبی زاده؛ طی مراسمی اعضای جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی شهرستان بهمئی معرفی شدند  با امام جمعه دیدار و گفت و گو کردند‌. حجت الاسلام صلواتی: ما باید از سهم خواهی ها عبور کنیم و خود را با گفتمان ولی هماهنگ و تنظیم کنیم. امام جمعه شهرستان بهمئی در این نشست ضمن خیر […]

به گزارش سامان خوبی زاده؛ طی مراسمی اعضای جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی شهرستان بهمئی معرفی شدند  با امام جمعه دیدار و گفت و گو کردند‌.

حجت الاسلام صلواتی: ما باید از سهم خواهی ها عبور کنیم و خود را با گفتمان ولی هماهنگ و تنظیم کنیم.

امام جمعه شهرستان بهمئی در این نشست ضمن خیر مقدم گفت: حقیقتا خوشحال که در جمع شما عزیزان هستم.

حجت الاسلام اسماعیل صلواتی خاطر نشان کرد: وظیفه امروز ما هماهنگ و تنظیم شدن با ولایت است.

وی با توصیه به خواندن بیانیه گام دوم و تاریخ صدر اسلام تا کنون گفت: ما باید خود را با بیانیه گام دوم هماهنگ کنیم.

امام جمعه شهرستان بهمئی گفت: ما باید از سهم خواهی ها عبور کنیم و خود را با گفتمان ولی تنظیم کنیم‌.

حجت الاسلام خوبی نژادیان: هر گونه جناح بازی سیاسی به جد خود داری کنید و خود را وابسته به گروه های سیاسی نکنید.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بهمئی هم در این نشست هم ضمن تقدیر از مجموعه جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی شهرستان بهمئی گفت: مجموعه جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی شهرستان بهمئی از افراد توانمند و با سواد و جوان و بزرگان تشکیل شده است که این را در همین ابتدا به فال نیک میگیریم.

حجت الاسلام طاها خوبی نژادیان با توصیه از پرهیز از هر گونه باند بازی و گروه سیاسی گفت: این مجموعه باید از هر گونه جناح بازی سیاسی به جد بپرهیزد و سخنان مقام معظم رهبری اولویت تان باشد.

چاه نژاد: اولویت مجموعه جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی در شهرستان بهمئی پرهیز از هر گونه قوم گرایی و تکیه بر هویت دینی و اعتقادی است.

رئیس جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی شهرستان بهمئی با آرزوی قبولی طاعات و عبادات حاضرین در جلسه به تبین اهداف جمعیت پرداخت و اظهار کرد:  ضرورت تشکیل جمعیت گفتمان انقلاب بعد از بیانیه ی گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری شکل گرفت.

حبیب چاه نژاد افزود: این جمعیت با محوریت تبین رهنمودهای مقام معظم رهبری با اولویت اسلامیت نظام و قانون اساسی و عمل به مبانی قانونی و اسلامی نظام پایه گذاری شد و ادامه داد: گفتمان یک سری مبانی فکری و عقیدتی دارد که باید عملیاتی شوند و سرلوحه کار اعضا قرار گیرند اشاره کرد:  دفاع از ارزشهای متعالی انقلاب، اخلاق مداری و پایبندی به اخلاق اجتماعی.حضور فعال و موثر در مسایل سیاسی جهت کمک به مقبولیت نظام که هر چه مقبولیت بیشتر باشد اعتبار بین المللی کشور افرایش پیدا می کند.

 

وی گفت: گفتمان در برنامه های و اهداف خود بر قانون مندی و احترام به اندیشه ها و سلایق متعدد جامعه بعنوان حقوق شهروندی تاکید دارد و اشاره کرد به با توجه به تاکید مقام معظم رهبری به توان و اراده جوانان باید تلاش شود تا زمینه ی مناسب برای مشارکت جوانان مستعد در فعالیتهای اجتماعی فراهم شود و به شایستگان و نخبگان شهرستان توجه کافی شود.و در برنامه های فرهنگی و دینی و اجتماعی از نقش موثر جوانان این خطه غافل نشویم .

 

رئیس گفتمان جمعیت انقلاب شهرستان بهمئی گفت: آنچه بعنوان سم مهلک مانع توسعه و پیشرفت در ابعاد فرهنگی ،هنری ،زیربنایی و ساختار اجتماعی میشود دودستگی مخرب در مسایل سیاسی و ترجیح قوم گرایی بر منافع عمومی هست فلذا بر پرهیز از قوم گرایی با تکیه بر هویت دینی و اعتقادی تاکید داشتند و افزود:  در پایان یکی از مهمترین دغدغه های جوانان را رابطه بازی و ضابطه گریزی عنوان کردند که تلاش میشود با همت همگان این معضل حل شود.

 

اعضای جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی شهرستان بهمئی به شرح ذیل انتخاب و منصوب شدند.

رئیس اعضا در شهرستان: حبیب چاه نژاد

قائم مقام:ماشااله غلامی امیرالمومنین

معاون سیاسی:امیرحسین جودان

دبیر جمعیت:ماهان حدادی فرد

روابط‌عمومی و سخنگو: ساسان نظری

شورای سیاستگذاری: کریمداد مسلمی نیا

معاون انتخابات:محمد جهانی

مسئول رسانه : سامان خوبی زاده

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

16 + شش =